Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT] The Tides of War
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 52 - 53 - 54 ... 86 - 87 - 88

krasnolud99 PW
13 lipca 2016, 13:37
Poprzednia wersja jakoś bardziej przypadała mi do gustu.

Drwal PW
13 lipca 2016, 13:47
Dla mnie obie wersje są bardzo dobre i najmniej bym się spodziewał poprawek właśnie w tej jednostce. Wydaję mi się, że nowa wersja ma trochę więcej gracji i wdzięku. Zmiany więc chyba na plus.

Kuririn PW
13 lipca 2016, 14:20
Drwal:
nowa wersja ma trochę więcej gracji i wdzięku
Nephowy styl. Joł joł. ^^

Fandor PW
14 lipca 2016, 15:12
Profesjonalizm w najczystszej formie, jednostka nie może być dobra, nie może być bardzo dobra, musi być idealna, po MDT w każdej chwili można się spodziewać poprawek, całkiem nowego modelu lub zastąpienia jednostki lepszą.
Nowa driada mi się bardzo spodobała, znacznie lepsza od poprzedniej, gratuluję chęci pracy i umiejętności Neph.

Mistrz PW
14 lipca 2016, 16:41
Mnie również bardziej podobała się poprzednia wersja. Lepszy kolor skóry i delikatniejsza twarz.

Nephretes PW
14 lipca 2016, 17:54
Zamierzam dokończyć nową driadę. Nie jest to jeszcze finalna wersja.

Dla entuzjastów starego modelu, będzie on również dostępny.

Nephretes PW
13 października 2016, 23:49
Ostatnio jesteśmy zajęci, ale znalazłem trochę czasu by pokombinować. Łapcie dwie animacje, projektu ulepszonej wiedźmy i wilkołaka


Kammer PW
13 października 2016, 23:53
Czym się będzie różnić ulepszenie trollicy od podstawy?
Jakie, ostatecznie, specjalne zdolności będzie miał wilkołak, by rekompensować brak wampira?

Nephretes PW
14 października 2016, 00:01
Nie chcę Ci psuć Kammerze niespodzianki, więc dowiesz się przy wydaniu moda -L-.

Andruids PW
14 października 2016, 00:02
Jaki rozkoszniak : D
Powodzenia Panowie. I powodzenia w obronie!

Mistrz PW
14 października 2016, 01:12
Modele piękne, tylko czy wilkołak pasuje do Necropolis?

Zachari PW
14 października 2016, 08:27
Z tego co pamiętam, to ulepszenie wilkołaka miało być bardziej nekro, odsłonięte kości, mięśnie itp., więc jest to jedyne miejsce, gdzie w miarę pasuje. Bardziej ciekawi mnie,czy dostanie zdolności nieumarłych.

Kuririn PW
14 października 2016, 08:55
Posterunkowy:
Czym się będzie różnić ulepszenie trollicy od podstawy?
Biustem!

Mistrz PW
14 października 2016, 16:36
Wilkołak to bardzo popularny i niezagospodarowany potwór, choć przyznaję że w HoMM 3 niezbyt jest dla niego miejsce. najszybciej widziałbym go w Stronghold na 6 poziomie, z upgradem do Niedźwiedziołaka/Berserka. Ot moje trzy grosze.

Matikun PW
14 października 2016, 16:50
Mi najbardziej pasuje właśnie do Nekro, to, że jest alternatywą dla wampira też jest bardzo ciekawym motywem nawiązującym do popkultury. Będzie musiał być potężny, żeby wynagrodzić latanie, blokowanie kontrataków i przede wszystkim drenaż życia wampirów. Frapuje mnie ta jednostka :D.

Mistrz PW
14 października 2016, 23:16
W Necro chciałbym zobaczyć Bone Golema/Flesh Golema. Może nawet jako alternatywę smokňw.

Kammer PW
14 października 2016, 23:49
Kuri:
Posterunkowy:
Czym się będzie różnić ulepszenie trollicy od podstawy?
Biustem!
Genialny pomysł! Proponuję, by po ataku trollica miała 75% szans na zahipnotyzowanie zaatakowanego oddziału!

Mistrz:
Wilkołak to [...] niezagospodarowany potwór

Dlatego też byłem przeciwnikiem dodawania wilkołaka do alternatyw - zostawmy WoG-owi, co wogowe.

Kastore PW
14 października 2016, 23:54
Kammer:
Dlatego też byłem przeciwnikiem dodawania wilkołaka do alternatyw - zostawmy WoG-owi, co wogowe.
Tak ikoniczny potwór ma ugrzęznąć w tak anachronicznym już modzie? :P

Andruids PW
15 października 2016, 01:20
Matikun:
Mi najbardziej pasuje właśnie do Nekro, to, że jest alternatywą dla wampira też jest bardzo ciekawym motywem nawiązującym do popkultury.
To, jak mi się wydaje, jest jego głównym powodem do bycia tam. To fajna jednostka, mało używana w którejkolwiek z gier Might & Magic (jedynie w MM6 zaludniały jeden Loch).

Matikun:
Będzie musiał być potężny, żeby wynagrodzić latanie, blokowanie kontrataków i przede wszystkim drenaż życia wampirów. Frapuje mnie ta jednostka :D.
Można mu bez przeszkód dać blokowanie kontrataków. Co do reszty, trzymam kciuki za wyobraźnię MDT. Ja osobiście dałbym Wilkołakowi "zarażanie Berserkiem", ale żeby zrównoważyć wampiry, potrzeba by czegoś w stylu "zarażania likantropią", czyli po prostu wskrzeszania po zakończeniu bitwy pewnego procentu jednostek zabitych przez Wilkołaki, jako... Wilkołaki. Moim zdaniem to byłoby nawet lepsze od wampów i równoważyłoby przewagę tychże w oblężeniach.

avatar PW
15 października 2016, 08:58
Muszę trochę stonować Wasze propozycje. Silnik VCMI nie pozwala prawie na żadną egzotyczną specjalność. Ba, nawet wogowska Likantropia nie jest zaimplementowana.
strona: 1 - 2 - 3 ... 52 - 53 - 54 ... 86 - 87 - 88
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel