Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] M&M8 - Rebirth komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 | |
Garett |
Czy ta biała wyspa na wschodzie to przypadkiem nie Vori? No cóż, prędzej je pewnie zobaczymy tutaj niźli jako miasto w H3. :P |
J. M. Sower |
Póki co (pomijając fakt, że wcześniej zacząłem już przy tym dłubać), to na jakieś screeny z Vori przyjdzie jeszcze długo czekać. ;) Generalnie wycieczka do krain Antagarichu, będzie dostępna dopiero po przejściu niemałego fragmentu całej fabuły. Obecnie musiałbym się wziąć za dokończenie prac nad lochami do pierwszej mapy i wprowadzenie do niej wszystkich nowych NPCów wraz z dialogami. Kształt powierzchni pierwszej krainy jest już jednak gotów (aczkolwiek podczas tworzenia kolejnych map z pewnością będę go aktualizował), więc sądzę, że prędzej czy później uda mi się wypuścić jakieś Demo. ;) |
Garett |
A myślałeś może o zrobieniu czegoś w rodzaju Harmondale z MM7? Chodzi mi o to, że skoro pierwsza mapa to Górnicze Wybrzeże, to może wraz z rozwojem fabuły gracz będzie mógł posiąść na własność jakąś kopalnię, która będzie się "powiększać" gdy górnicy trafią na jakąś jaskinię z potworami albo coś takiego. |
J. M. Sower |
Hmm... póki co nie planowałem takich elementów. Nie chciałbym też powielać tego co już było. Z kopalnią to całkiem ciekawy pomysł, jednak trochę mi to nie pasuje do mojej koncepcji fabuły i kształtu świata. Są może jeszcze jakieś inne pomysły jakby to można zrobić? Rzeczywiście jest tu pole do popisu, jednak posłuchałbym z chęcią jakichś innych pomysłów. Ps. W sumie to fabuła zakłada pomoc pewnej postaci w objęciu tronu i tu możnaby dodać jakiś wątek z darem w postaci jakiegoś dworu, czy czegoś w tym rodzaju. |
Szaman |
Jak mam inną prośbę, zdaje mi się dość łatwe w wykonaniu i niezwiązane z fabułą. Grając w MM6 do 8 można zauważyć brak feniksów (w MM8 tylko 1 lub 2 można znaleźć!) Fajnie by było, gdybyś gdzieś w swojej krainie stworzył taki "biom" dla feniksów, gdzie można by było ich sobie "pofarmić". |
J. M. Sower |
Da się zrobić. Czemu nie. ;) Myślę, że Feniksy będą pasowały do mapy zawierającej Kościół Słońca (to jedna z map, których jeszcze prawie w ogóle nie obmyśliłem). |
Szaman |
J. M. Sower: Jak jest Słońce, to musi być księżyc, tam byłoby super, jak byś dał wampiry I drakolicze (kościane smoki). Mam masę pomysłów na lokacje niż na fabułę:) Takie oferty też przyjmujesz? Czy masz już w głowie obrys jak ma wyglądać twój Karigor:)
Myślę, że Feniksy będą pasowały do mapy zawierającej Kościół Słońca... |
Andruids |
Szaman: Jak jest Słońce, to musi być księżyc, tam byłoby super, jak byś dał wampiry I drakolicze (kościane smoki) Wampirów i Kościanych Smoków jest przecież pełno na całej otwartej mapie i w podziemiach. Ze swojej strony proponuję rozważyć jego bardziej tajemniczą stronę, wpływającą na sny i magię. Czyli np. Koszmary i Kryształowych (Księżycowych?) Wędrowców. No i może Głazy (Ożywiona Skała Księżycowa). |
J. M. Sower |
Do Kościoła Księżyca zamierzam podpiąć Wilkołaki (zarówno jako potwory jak i rasę bohaterów). Odseparuję ten Kościół od Nekromantów, którzy otrzymają też swój niemały udział w modzie. ;) Co wy na to? |
Szaman |
Dawno nie grałem w MM7, ale nekromancja chyba wywodzi się właśnie ze świątyni księżyca? Nawet było tam jedno zadanie od któregoś z NPC który mówił, właśnie że nekromancja od świątyni księżyca się wywodzi. |
Garett |
@Szaman Nie, to Kościół Ciemności wywodził się z Kościoła Księżyca, a ich związek z nekromantami polegał raczej na wspólnych przekonaniach. |
J. M. Sower |
Kościół Ciemności (który z tego co się orientuję, to można chyba równać z Nekromantami) wywodził się z Kościoła Księżyca, jednak tak samo jak z Chrześcijaństwem i Judaizmem, mimo iż jedna religia wyrosła na podstawie drugiej, to ta starsza wcale nie musi pójść za młodszą, gdyż młodsza oprócz nowości wprowadza wiele zmian. Zamierzam przedstawić Kościół Księżyca jako niechętnie patrzący na praktyki Nekromanckie, będące według niego jakąś dewiacją sztuki czarnej magii. Kościół Księżyca czci Księżyc, więc postanowiłem go połączyć ze zwierzęciem związanym z tym obiektem, czyli z wilkiem. Wilkołaki zostały w uniwersum M&M dość pominięte, a mi osobiście zawsze się te potworki podobały. ;) Powinny też współgrać z "klimatem" Karigoru, jaki pragnę osiągnąć. |
J. M. Sower |
Co by nie było, że projekt nie żyje, to przedstawiam parę screenów. Nowe Menu główne (póki co za tło posłużyła grafika z gry, jednak zamierzam w przyszłości postarać się o coś bardziej oryginalnego): Fragment "dzielnicy biedy" w mieście Lingate: Dzielnica kupiecka/mieszczańska tegoż miasta: I na koniec, najwyższe i najbogatsze piętro zabudowy: |
Szaman |
Miesiąc nieobecności to jeszcze nie oznaka bycia martwym:) Widzę imponujące postępy, oby tak dalej, samo przedsięwzięcie ambitne i żeby ci nie zabrakło motywacji, mam na oku twoje posty w tym temacie. Na razie nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko mi się podoba, co nam pokazałeś. Ciekawe Menu gry, próbuje zgadnąć, z jakiej to lokacji, czy to nie przypadkiem zamek łowcy smoków z wąwozu garoty? |
Tarnoob |
Bardzo ładne. :‑) Jest to, co najlepsze w MM8 – mroczny klimat. MM8 zarzuca się, że było za krótkie i za łatwe – choć z perspektywy czasu to może być zaleta (gra jest dobra dla laików). To dlatego, że ponoć powstawało 10 miesięcy. Projekty fanowskie potrafią się ciągnąć latami (WoG, HotA, VCMI – ponad 6 lat każde), dlatego jest szansa, że z MM8 uda się zrobić coś wielkiego jak MM6. :‑) |
J. M. Sower |
No oczywiście miesiąc to niedługo. Napisałem to tak trochę żartobliwie. ;) Tak, zgadłeś z siedliskiem. ;) Jak widać tworzenie map jakoś idzie, no i coraz bardziej klaruje się w moim umyśle cała fabuła. Ostatnio przygotowałem się nieco do tworzenia mapy Mokradeł (Tatalia) - zaporzyczyłem grafiki wielkich drzew z chińskiego moda do MM7 i sprawiłem, że na mapie jest ciągle mgła. Jedynym problemem będzie napisanie wszystkich tekstów i zadań. Ostatnio GrayFace coś pisał, że w MM8.5 mają chyba ten sam problem. Mam nadzieję, że to jakoś przeskoczę i wydam chociaż demo z grywalną mapą startową. Swoją drogą, to zamierzam przywrócić niektóre stworzenia z MM7 i obecnie (korzystając z pustych slotów w grze) dodałem Lisze, Zombie, Anioły i Gryfy. Te ostatnie w nieco mroczniejszych barwach i tym razem w rozmiarach bliższych tym jakie by można wywnioskować z Heroesów. Mam też pewien pomysł na jednostkę związaną z końcowym etapem rozgrywki. ;) Dla niej będę już niestety musiał zrobić grafikę samemu. Zastanawia mnie też to, czy da się bez większych problemów przywrócić do gry Blastery. Trochę mi ich brak w Ósemce. Musiałbym się temu przyjrzeć. @Tarnoob, graficznie staram się trzymać tego oryginalnego klimatu, a fabularnie, to wydaje mi się, że będzie mroczniej. Nie wiem czy o wiele, ale jednak. ;) Ps. Zapomniałbym dodać, że ostatnio dobrałem się do modeli z H7. Na ich podstawie łatwo jest nieraz coś wymodelować i na ten czas mam już prawie gotową syrenę (nie biorąc pod uwagę braku animacji). Być może już niedługo się nią publicznie pochwalę. :3 Szkoda tylko, że musiałbym się teraz wziąć do nauki... |
J. M. Sower |
Doszedłem do wniosku, że w sumie Syreny nie spotkają się już z jakimiś większymi zmianami wizerunku, zatem oto ta jednostka. ;) |
Matheo |
Nie miałem przyjemności zagrać w tę grę, więc nie jestem w stanie ocenić czy pasuje. Jednak ciężko przejść obok tego i nie wyrazić uznania dla autora, bo Syrena wygląda świetnie. |
Hayven |
Ładnie, elegancko i pasuje do gry, tylko ten trójząb nie powinien chyba zasłaniać twarzy; może zrób, żeby był bardziej pionowo? Ewentualnie jeszcze ździebko bardziej go pochyl. |
J. M. Sower |
Te zdjęcie wyrenderowałem jakiś czas temu i już to poprawiłem, ale dzięki za uwagę. Cieszę się, że się podoba. ;) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 |
temat: [mod] M&M8 - Rebirth | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel