Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Bastion Town
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 ... 32 - 33 - 34

Loremaster PW
20 września 2015, 11:31
you can count me in too for balancing testing

edeksumo PW
20 września 2015, 11:55
Testy po części już zakończyłem, zostały poprawki, co do balansu, najlepiej wyjdzie to w praniu, po 2 i tak trzeba czekać aż VCMI pozwoli na wprowadzenie nowych umiejętności. Więc finalna wersja, (3.0) wyjdzie gdy VCMI na to pozwoli. A wersja 2.0 zostanie wydana na początku października.

Ursus PW
20 września 2015, 11:59
@up To dobrze, bo to by była wielka strata, gdyby taki projekt upadł.

Kastore PW
20 września 2015, 12:02
@edeksumo Aha, czyli będzie jakieś testowanie, czy mamy czekać do ostatecznej wersji VCMI?

Warmonger PW
20 września 2015, 12:05
Cytat:
i tak trzeba czekać aż VCMI pozwoli na wprowadzenie nowych umiejętności
Co rozumiesz przez "wprowadzenie nowych umiejętności"? Tak czy inaczej nie obejdzie się bez programowania. A to jest możliwe już od dawna.

edeksumo PW
20 września 2015, 12:15
@up modyfikacja kodu źródłowego? Gdyby nie problematyczność jego kompilacji to może i bym się pobawił, w sumie nawet o tym myślałem, ale nie wiedziałem czy to przejdzie, takie dostosowanie vcmi pod bastion i czy twórcy vcmi wpuścili by taki pull request do oficjalnego kodu.

Warmonger PW
20 września 2015, 12:36
Po to mamy gita, żeby z niego korzystać.

Alternatywnym rozwiązaniem byłoby stworzenie zgrabnego API Pythona, ale tego raczej się nie doczekamy.

Godzilla B PW
12 kwietnia 2016, 18:32
Dzieje się coś z modem, czy autor zrezygnował?

Drwal PW
12 kwietnia 2016, 18:34
Nie mam za bardzo nowych wiadomości, ale warto przeczytać wywiad z autorem projektu w komnacie VCMI: http://www.vcmi.acidcave.net/pawilon_wywiad_z_autorem.html

Jest tam sporo informacji o przyszłości projektu.

Janosik PW
13 kwietnia 2016, 11:42
Hmm

Obejrzałem.

Bohaterowie - ich avatary - moim zdaniem średnie. Większość nie pasuje do stylu H3.

Jednostki - poziom 5 i 6 i myślę też, że 7 do wymiany. Poziom 5 - Ammut jest po prostu brzydki. Po za tym nawet poziom 3 - Pustynny Jeździec, nie wygląda za fajnie. Nie pasują one do stylu H3. Widać gołym okiem, że to nie oryginalne[z gry] grafiki.

Miasto - patrzę, patrzę i nawet ładne. Uważam, że tu się najbardziej postarano. chętnie bym zobaczył takie miasto na pustyni.

avatar PW
13 kwietnia 2016, 12:57
Niedostatki graficzne są widoczne gołym okiem - ale i tak w samej grze miasto lepiej się prezentuje niż na screenach.

Mistrz PW
15 lipca 2016, 19:37
Czy Bastion jest w dalszym ciągu rozwijany? Poza Cove to dotychczas najlepsze nowe miasto i mam nadzieję, że prace z nim związane wciąż trwają.

Drwal PW
15 lipca 2016, 19:39
Teoretycznie trwają prace nad wersją 2.0, w praktyce chyba nic się nie dzieje w tym kierunku. Najlepiej jakby się wypowiedział tu edeksumo.

zeryss PW
2 listopada 2017, 13:27
why they abandoned the original anubis in bastion?
Anubis

Kuririn PW
2 listopada 2017, 13:38
error

xardas33 PW
7 listopada 2017, 22:34
Można skądś pobrać defa anibusa nieulepszonego i ulepszonego?

avatar PW
7 listopada 2017, 22:51
Z kwasowego banku stworów!

xardas33 PW
7 listopada 2017, 23:02
A faktycznie jest tam, ale tylko w wersji ulepszonej. A nieulepszony?

Andruids PW
15 lutego 2018, 14:18
Cześć. Mam przyjemność podzielić się poprawioną wersją Pawilonu edkasumo, nad którą pracowaliśmy przez ostatni miesiąc. Wzbogaciliśmy to miasto o nowe portrety i biografie bohaterów, bardziej zbalansowane umiejętności i statystyki, oraz poprawną angielszczyznę.

Najważniejsze zmiany zebrałem w tym pdfie:
Pawilon Heroes.pdf (wersja 2.49)
Pawilon Heroes.pdf (wersja 2.6)

Wersję miasta 2.49 można pobrać tutaj: New Pavilion 2.49.rar (fixed)
(Łatka naprawiająca m.in. Maskę Pustynnego Króla: New Pavilion fix.rar)
*UWAGA: jest niekompatybilna ze starą wersją. Zalecam skorzystanie z dziennego builda VCMI, bez niego nie działa jedna specjalność bohatera.

W tym przedsięwzięciu doradzali mi, wspierali i pomagali avatar, Bacus, Belegor, Dydzio, Kammer, Krotos i Nicolai. Dziękuję wam chłopaki.

Dziękuję też edkowisumo i społeczności modderskiej z Kwasowej Groty, bez których nie mielibyśmy od dawna grywalnej wersji Egipskiego Pawilonu na vcmi.

I, choć prawdopodobnie jest to niepotrzebny gest, dziękuję też przy okazji rosyjskim grafikom i pomysłodawcom, bez których Egipski Bastion nie zrodziłby się w ogóle.

Mam nadzieję, że nie zabraknie nam chęci nad dalszą pracą nad tym miastem. Następnym krokiem byłoby udoskonalenie modeli jednostek, zwłaszcza Ammutów i flagowych Anubisów. Naszym mokrym snem jest przywrócić do line-upu Słonie i stworzyć Sfinksom pasujące siedlisko.

Zapraszam do testowania.

Fandor PW
15 lutego 2018, 15:25
Czy miasto było w jakiś sposób poprawiane graficznie? Modele w ostatniej wersji były ładne, ale naprawdę wiele im brakowało do innych z heroes?
Bohater Zamonth ma specjalizację w mumiach i nekromancji, czy najnowsza wersja pozwoliła już, aby dzięki nekromancji wskrzeszał po bitwie mumie? Jaki wpływ mają mumie na morale reszty jednostek?
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 ... 32 - 33 - 34
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel