Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 83 - 84 - 85 ... 128 - 129 - 130

Warmonger PW
6 lutego 2016, 07:44
Coldshadows Fantasy generuje mapy XL+U z liczbą graczy 4 lub więcej, jeśli dobrze pamiętam.

avatar PW
6 lutego 2016, 08:23
Odpalasz launcher, pojawia się okno managera modów. Obok moda VCMI Esential files masz taki znak: " > ". Klikasz na niego, rozwijają się submody. Podobnie klikasz na " > " w submodzie Default Templates. I tak sobie włączasz i wyłączasz co chcesz:)

traümatanzer PW
6 lutego 2016, 11:02
Thank You. Now works exactly like I wont.

Andriej PW
14 lutego 2016, 12:40
Skąd w ogóle wzięły się nazwy Era i VCMI? To skrót od czegoś?

Kammer PW
14 lutego 2016, 12:56
Nazwa VCMI, jak możesz sobie poczytać na naszej wspaniałej i dopracowanej stronie pochodzi od
Dru (C):
"vinyar callor meletyo ar ingoleo" napisany quenyą, jednym z języków Śródziemia i oznacza "Nowi bohaterowie mocy i magii"

A ERA... w sumie zawsze traktowałem tę nazwę jako ERM Advanced.

Drwal PW
14 lutego 2016, 12:57
Komnata VCMI:
"VCMI" jest akronimem z wersji roboczej nazwy "vinyar callor meletyo ar ingoleo"

Co do Ery nie mam pojęcia. Ogólnie obie nazwy według mnie zbyt mało kojarzą się z Heroes 3 i przez to brzmią dość obco.

EDIT: Ktoś z nas chyba musi umrzeć Kammer. xD
Ten fragment akurat jest autorstwa Dru.

Andriej PW
14 lutego 2016, 13:04
Czy wszystkie mody z VCMI launchera są ze sobą wzajemnie kompatybilne i nie mają błędów?

Drwal PW
14 lutego 2016, 13:10
Żadne fanowskie dzieło nie jest idealne, nawet HotA ma mniejsze błędy. Mody na pewno powinny odpalać razem, więc są ze sobą kompatybilne. Musisz być jednak przygotowany na różne niespodzianki.

Warmonger PW
14 lutego 2016, 13:11
Kompatybilne są na pewno, aczkolwiek nie wszystkie mody są aktualne i mogą generować ostrzeżenia.

Kuririn PW
14 lutego 2016, 14:04
Warmongerze... W Lutym "tradycyjnie" wyjdzie kolejna wersja VCMI?

Andriej PW
14 lutego 2016, 16:25
Dobra, skoro mody z launchera są ze sobą kompatybilne, to jak to jest z tymi z tej strony?

Drwal PW
14 lutego 2016, 16:46
Większość modów tu pokrywa się z tymi z launchera. VCMI to akurat taki silnik, gdzie nie ma raczej problemów z kompatybilnością.

Kammer PW
14 lutego 2016, 17:09
Aż dziw, że o tym nie wspomniałeś, Drwalu. :D

Można też ściągać mody stąd. Były testowane, wiec działają.

Andriej PW
15 lutego 2016, 17:07
Planujecie w przyszłych wersjach VCMI wprowadzić możliwość dodawania nowych machin wojennych (np. armata)?

Warmonger PW
15 lutego 2016, 18:16
Cytat:
Planujecie w przyszłych wersjach VCMI wprowadzić możliwość dodawania nowych machin wojennych (np. armata)?
Pomysł się przewijał, ale roboty dużo, a zysk - niewielki.
Zamiast "czy planujecie" zapytaj "czy komuś się chce" ;)

Drwal PW
16 lutego 2016, 12:36
Przydałoby się chociaż dodać do wtyczki HotA armatę. To naprawdę ciekawa machina, dość przydatna i klimatyczna.
Ogólna możliwość dodania dowolnej machiny jak artefaktu czy jednostki, nie ma żadnego sensu.

Drwal PW
17 lutego 2016, 10:27
Póki co MDT nie ma ani grafiki ani nawet pomysłu na machinę wojenną. W zespole brakuje programistów, więc bez pomocy ludzi od VCMI jest to zwyczajne marnowanie czasu. Chociaż faktycznie jakaś futurystyczna broń pomocnicza cały czas przychodzi na myśl, gdy wyobrażam sobie miasto Forge.

voncur PW
17 lutego 2016, 15:53
Może moździeż? Działałby na odwrót niż inni strzelcy :P
Albo Artyleria?

MinosKing PW
17 lutego 2016, 22:02
Ale jest już armata ta od hoty więc czemu by jej nie użyć również w przypadku miasta Forge? A drugą machiną wojenną mógł by być albo namiot medyka albo wóz z amunicją;)

Po co wymyślać kolejne skomplikowane machiny wojenne? Skoro armata ma chyba komplet defów?

GILU PW
20 lutego 2016, 16:28
Wie ktoś może, jak naprawić ten błąd? W oknie wyboru nie ma grafik bohaterów, a podczas rozpoczęcia walki gra zawiesza się. Czyste VCMI 0.98f z wyłączonymi modyfikacjami.

SS: Click
strona: 1 - 2 - 3 ... 83 - 84 - 85 ... 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel