Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 83 - 84 - 85 ... 128 - 129 - 130 | |
Warmonger |
Coldshadows Fantasy generuje mapy XL+U z liczbą graczy 4 lub więcej, jeśli dobrze pamiętam. |
avatar |
Odpalasz launcher, pojawia się okno managera modów. Obok moda VCMI Esential files masz taki znak: " > ". Klikasz na niego, rozwijają się submody. Podobnie klikasz na " > " w submodzie Default Templates. I tak sobie włączasz i wyłączasz co chcesz:) |
traümatanzer |
Thank You. Now works exactly like I wont. |
Andriej |
Skąd w ogóle wzięły się nazwy Era i VCMI? To skrót od czegoś? |
Kammer |
Nazwa VCMI, jak możesz sobie poczytać na naszej wspaniałej i dopracowanej stronie pochodzi od Dru (C): "vinyar callor meletyo ar ingoleo" napisany quenyą, jednym z języków Śródziemia i oznacza "Nowi bohaterowie mocy i magii" A ERA... w sumie zawsze traktowałem tę nazwę jako ERM Advanced. |
Drwal |
Komnata VCMI: "VCMI" jest akronimem z wersji roboczej nazwy "vinyar callor meletyo ar ingoleo" Co do Ery nie mam pojęcia. Ogólnie obie nazwy według mnie zbyt mało kojarzą się z Heroes 3 i przez to brzmią dość obco. EDIT: Ktoś z nas chyba musi umrzeć Kammer. xD Ten fragment akurat jest autorstwa Dru. |
Andriej |
Czy wszystkie mody z VCMI launchera są ze sobą wzajemnie kompatybilne i nie mają błędów? |
Drwal |
Żadne fanowskie dzieło nie jest idealne, nawet HotA ma mniejsze błędy. Mody na pewno powinny odpalać razem, więc są ze sobą kompatybilne. Musisz być jednak przygotowany na różne niespodzianki. |
Warmonger |
Kompatybilne są na pewno, aczkolwiek nie wszystkie mody są aktualne i mogą generować ostrzeżenia. |
Kuririn |
Warmongerze... W Lutym "tradycyjnie" wyjdzie kolejna wersja VCMI? |
Andriej |
Dobra, skoro mody z launchera są ze sobą kompatybilne, to jak to jest z tymi z tej strony? |
Drwal |
Większość modów tu pokrywa się z tymi z launchera. VCMI to akurat taki silnik, gdzie nie ma raczej problemów z kompatybilnością. |
Kammer |
Aż dziw, że o tym nie wspomniałeś, Drwalu. :D Można też ściągać mody stąd. Były testowane, wiec działają. |
Andriej |
Planujecie w przyszłych wersjach VCMI wprowadzić możliwość dodawania nowych machin wojennych (np. armata)? |
Warmonger |
Cytat: Pomysł się przewijał, ale roboty dużo, a zysk - niewielki.Planujecie w przyszłych wersjach VCMI wprowadzić możliwość dodawania nowych machin wojennych (np. armata)? Zamiast "czy planujecie" zapytaj "czy komuś się chce" ;) |
Drwal |
Przydałoby się chociaż dodać do wtyczki HotA armatę. To naprawdę ciekawa machina, dość przydatna i klimatyczna. Ogólna możliwość dodania dowolnej machiny jak artefaktu czy jednostki, nie ma żadnego sensu. |
Drwal |
Póki co MDT nie ma ani grafiki ani nawet pomysłu na machinę wojenną. W zespole brakuje programistów, więc bez pomocy ludzi od VCMI jest to zwyczajne marnowanie czasu. Chociaż faktycznie jakaś futurystyczna broń pomocnicza cały czas przychodzi na myśl, gdy wyobrażam sobie miasto Forge. |
voncur |
Może moździeż? Działałby na odwrót niż inni strzelcy :P Albo Artyleria? |
MinosKing |
Ale jest już armata ta od hoty więc czemu by jej nie użyć również w przypadku miasta Forge? A drugą machiną wojenną mógł by być albo namiot medyka albo wóz z amunicją;) Po co wymyślać kolejne skomplikowane machiny wojenne? Skoro armata ma chyba komplet defów? |
GILU |
Wie ktoś może, jak naprawić ten błąd? W oknie wyboru nie ma grafik bohaterów, a podczas rozpoczęcia walki gra zawiesza się. Czyste VCMI 0.98f z wyłączonymi modyfikacjami. SS: Click |
strona: 1 - 2 - 3 ... 83 - 84 - 85 ... 128 - 129 - 130 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel