Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT] The Tides of War
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 48 - 49 - 50 ... 86 - 87 - 88

AmiDaDeer PW
29 listopada 2015, 18:20
witchking:
Jeśli chce pomóc, to chętnie przydzialę mu konkretne zadanie
Konstruktywną uwagę zbyłeś bez słowa wyjaśnienia. Jak ludzie mają ufać w to, że jesteś skłonny do współpracy, skoro tego nie pokazujesz?

Nicolai PW
29 listopada 2015, 18:38
Neph:
Zostawienie wilkołaka w nekro i skupienie się na wydaniu pierwszej wersji.
A nie lepiej omówić tak istotne kwestie kiedy mod jest jeszcze w fazie produkcyjnej? Potem może być zbyt późno na dokonanie jakichkolwiek zmian. Dlatego też rozpocząłem tę dyskusję, by przemyśleć tę sprawę kiedy jest jeszcze na to czas.
Bo bądźmy szczerzy, wszelkie argumenty przemawiają przeciwko obecności tych dwóch jednostek w Nekro. Odnośnie Wilkołaka doszła kolejna sprawa, którą nie sposób przemilczeć. Baca słusznie zauważył, że Wampir to król swojego poziomu, latacz z regeneracją. Dla takiej jednostki nie jesteś w stanie zaproponować godnego zastępcy.
Dlatego też Wilkołak po prostu nie może być w Nekropolii. Inaczej cały Wasz trud pójdzie na marne, bo stworzycie oddział, którym nikt nie będzie chciał grać. Jedyną przesłanką za pozostawieniem go tam gdzie jest to logika w stylu "nie po to stworzyłem model, by z niego zrezygnować", dlatego też nie mówię, by wyrzucić tę istotę, tylko dać ją w inne miejsce, najlepiej do Twierdzy, na którą, zdaje się, nie macie pomysłu.
witchking:
Są ludzie, którzy coś osiągnęli i mają wiedzę i z ich krytyką się liczę.
No właśnie widzę jak liczyć się ze zdaniem Hobbita... Przy okazji Forge bodaj też mieliście różnicę zdań, którą nie raczyłeś uwzględnić, ale mniejsza... bez wyciągania brudów. To, że umiesz modelować nie czyni Cię wyrocznią. Nie rozumiesz konwencji przyświecającej tworzeniu H3, nie znasz realiów uniwersum, nie rozumiesz archetypów fantasy jak i nie czujesz balansu. Dlatego przyjmij do siebie konstruktywną krytykę, a nie zachowuj się jak dziecko. Zgoda, bez modeli nie ma modu, a wklepać statystyki może każdy, ale co z tego produkt finalny będzie niegrywalny, bo balans będzie kulał, a trzy Lamassu to nie to czego oczekują gracze. Naprawdę Wasze projekty mają być sztuką dla sztuki? Do czego prowadzi elitaryzm i stawianie własnego nienaruszalnego widzimisię ponad głos rozsądku osób trzecich? Jeśli chcecie się przekonać to polecam Trylogię Prequeli.
@Hobbit: Dziękuje za głos rozsądku. Mówienie, że robi się coś, bo się może jest kompletnie bez sensu i de facto psuje społeczność moderską, bo stawia własne ego ponad frajdą z przerobionej gry. Poza tym witch chyba zapomina, że jako modelarz jest uzależniony od innego zespołu, teamu VCMI bez którego nie mogliby nic zrobić... Nie wiem jakby zareagował na to jakby ktoś z tamtej drużyny powiedział "VCMI tworzymy dla siebie, więc edytorów map, skryptów i innych udogodnień nie będzie, bo z punktu widzenia developerki MDT jest zbędnym produktem ubocznym"?
witchking:
Jeśli chce pomóc, to chętnie przydzialę mu konkretne zadanie, ale mam wrażenie, że odchodzimy od wątku.
Możesz mi łaskawie przydzielić zadanie? Łaskawco ;) Czy jeśli się z niego wywiążę to zyskam prawo wymuszania swoich wizji jakie Ty chciałeś w Vori? A tak zupełnie bez ironii... nie wiem za bardzo jakie zadanie mógłbym przyjąć. Mógłbym zaoferować koncepty, balans czy "głos rozsądku", ale widzę, że to Cię nie interesuje. Na modelowaniu i dźwięku się nie znam. Także nie wiem co mógłbym zrobić bezpośrednio dla MDT. Jedyne co widzę to w końcu przysiąść przy VCMI i podłubać, bo przez inne projekty jakoś jeszcze się za to nie zabrałem. Ale to jest chyba w gestii innego zespołu niż MDT.
avatar:
Fandom chce widzieć efekty, a nie przedłużające się w wieczność dyskusje i kolejne porzucone efekty, bo ktoś się z kimś poróżnił.
I tak, i nie... Fandom chce widzieć efekty, ale chciałby też, by to miało sens. Jak dostaniesz trzy Sfinksy i Wilkołaka, którego nigdy nie wybierzesz to chyba coś jest nie tak...

Morglin PW
29 listopada 2015, 19:15
Patrząc na wasze podejście, nie widzę tak naprawdę sensu, byście w ogóle prezentowali swoje prace na ogólnodostępnych forach. Załóżcie sobie jedno, prywatne, tam zaproście wszystkich doświadczonych, godnych, by krytykować, i ewentualnie kilku przyklaskiwaczy, którzy pochwalą każde wasze dzieło. I tam się bawcie, nie zawracając reszcie społeczności czasu aż do premiery (coś jak w przypadku Gaju).

Wiwern PW
29 listopada 2015, 20:04
Jeśli zespół prosi o sugestie, to wrzuca animacje i czeka na odpowiedzi zainteresowanych. Tak robił Nephretes od dawna. Poprawiał modele i efekty, a z czasem jego projekty zrobiły się jeszcze lepsze. Jeśli nikt nie prosi o kolejne dyskusje, to nie ma sensu ich tu przeprowadzać. MDT co prawda robi moda pod to co już ma, ale dopóki jest w tym tak dobre, to pretensji nie mam. W tym tonie dyskusja będzie tylko przerzucaniem się jaśnie oświeconych ekspertów od teorii, fabuły i konceptów. Oczywiście każdy z nich jest tym konstruktywnym, a reszta to dzieci. Tym się dotąd żaden gracz nie najadł i przez ciągłe zmiany koncepcji już nie jeden mod nie wyszedł. Neph dobrze robi, że chce cokolwiek wydać. 90% graczy nie będzie rozważać fabularnie jaki to ma wszystko sens.

Sfinks jest dosyć odrębny klimatycznie, ale dobrze wykonany i wkomponowany w stylistykę byłby niezłym ubarwieniem. Wilkołak to must have. Ciężki do zbalansowania, ale naturalny nemesis dla wampirów. Każdy wybierze sobie swojego ulubieńca. Jeśli gracz będzie miał dwie nekropolie to wilkołaki i wampiry będą mogli nawet połączyć siły przeciw wrogom nieżycia. Tak samo jak anioły i diabły, gdy tak zażyczy sobie grający w zwykłej wersji. Poza tym wilkołak jest tak samo nieumarły jak wampir. :P

Grafika > "Humanistyczne" Gadki

Od gadania każdy potrafi być ekspertem. :P

MinosKing PW
29 listopada 2015, 20:06
Witchking a gdyby tak dać Wilkołaka jako alternatywę dla Meduzy w Lochu? Zaś w Nekropolii mógł byś się skupić na jednostkach typowo nieumarłych;)

Co do Sfinksa czy Lamassu hm to nie zgorszy pomysł. I podobnie jak Nicolai jestem za tym by wsłuchać się w głosy graczy którzy będą testować mod który planujesz wydać.


Nicolai PW
29 listopada 2015, 21:03
@Wiwern: Nie chcę być niemiły, ale jak już zabierasz głos w dyskusji to bądź tak dobry i przeczytaj o co w niej chodziło. To nie jest "eksperckie" gadanie jak Ci się wydaje, tylko konkretne zarzuty. Nikt nie wybierze gorszego Wilkołaka tylko dlatego, że mu się podoba. H3 mimo wszystko to strategia, a nie galeria istot fantastycznych.
Wiwern:
W tym tonie dyskusja będzie tylko przerzucaniem się jaśnie oświeconych ekspertów od teorii, fabuły i konceptów. Oczywiście każdy z nich jest tym konstruktywnym, a reszta to dzieci.
Spłycasz dyskusję poniżej granicy przyzwoitości. Tutaj nie ma żadnego przerzucania się... Jest jeden jasno postawiony postulat "Sfinks i Wilkołak nie pasują" oraz argumenty go popierające. I w mniejszym czy większym stopniu zgodzili się z nim wszyscy, którzy się tutaj wypowiedzieli... poza witchem. Szkoda, że zamiast przemyśleć sprawę woli on być głuchy na wszelkie głosy krytyki. Nie wiem czy tak ciężko zrozumieć, że znajomość Blendera nie czyni wyrocznią i na odwrót... brak uzdolnienia modelarskiego nie czyni daną osobę bezużyteczną.
Wiwern:
Jeśli zespół prosi o sugestie, to wrzuca animacje i czeka na odpowiedzi zainteresowanych. Tak robił Nephretes od dawna. Poprawiał modele i efekty, a z czasem jego projekty zrobiły się jeszcze lepsze.
Nie wiem czy zauważyłeś, ale właśnie dyskutujemy w temacie poświęconemu ich projektowi, który ma bez mała 50 stron, w którym nie raz i nie dwa chwalili się efektami swoich prac. Moje uwagi odnoszę do wstępnej rozpiski alternatyw, która gdzieś się przewijała. Myślałem, że publikowali ją po to, by każdy mógł się przyjrzeć, ocenić i skomentować, ale chyba się myliłem... Także nie sposób nie przyznać racji @Morglinowi. Skoro mają gdzieś fanów, a jakąkolwiek krytykę ignorują to po co zawracać nam, niegodnym głowę?
Co do Nepha to według mnie jego podejście jest błędne i tylko dokłada mu pracy. Najpierw coś stworzy, a dopiero potem zastanawia się czy to pasuje do całości. Dlatego też wielokrotnie musiał zaczynać od nowa. Dlatego też właśnie też w tym momencie przedstawiłem moje uwagi, by potem nie okazało się, że te kilka jednostek to był daremny trud... Napisałem je w akcie dobrej woli, a wychodzi na to, że to był daremny trud, bo tutaj preferuje się bezrefleksyjną pracę. Cóż... nie mogę im tego zabronić.
Wiwern:
MDT co prawda robi moda pod to co już ma, ale dopóki jest w tym tak dobre, to pretensji nie mam.
MDT do tej pory wydało tylko jeden mod... i to z autorskimi jednostkami, więc wiesz ;)
Wiwern:
Neph dobrze robi, że chce cokolwiek wydać.
Neph to, Neph tamto... Ty nie zauważyłeś, że dyskusja dotyczy witcha i jego postawy wobec krytyki? Nie ma to jak zabrać w dyskusji i nie mieć pojęcia o czym ona jest...
Wiwern:
90% graczy nie będzie rozważać fabularnie jaki to ma wszystko sens.
Ktokolwiek powołał się tutaj na fabułę? Nie... Mowa była o dublowaniu i koncepcie. Fabułą mało kto się przejmie, ale tym, że trzy mody, w tym dwa od tego samego teamu, dają mu tę samą jednostką, ale w innym wydaniem już tak. Tak samo tym, że w zamku nieumarłych dostaje żywą istotę. Równie dobrze można, nie wiem, w Inferno dać strusia przemalowanego na czerwono i udawać, że wszystko gra...
Wiwern:
Sfinks jest dosyć odrębny klimatycznie, ale dobrze wykonany i wkomponowany w stylistykę byłby niezłym ubarwieniem. Wilkołak to must have.
Znowu udowadniasz, że nie przeczytałeś dyskusji. Sfinks jest już de facto w innym zamku MDT, a Wilkołaka nikt nie chce się pozbyć. Chcemy tylko zmienić jego przynależność frakcyjną.
Wiwern:
Poza tym wilkołak jest tak samo nieumarły jak wampir. :P
Że co? Od kiedy? Wierzenia słowiańskie i germańskie, które wykreowały tę istotę przedstawiały ją jako jak najbardziej żywą. Większość światów fantastycznych przedstawia je tak... Wiedźmin, Harry Potter, The Elder Scroll, Dungeon and Dragons...
Wiwern:
Tak samo jak anioły i diabły, gdy tak zażyczy sobie grający w zwykłej wersji.
Tylko, że nikt sobie tego nie zażyczył i nikt nie dał takiej możliwości... nie bez powodu. Nawet nie chodzi o to, że te istoty są swym nemezis, tutaj chodzi o to, że nie pasują do jednego zamku.
Wiwern:
Od gadania każdy potrafi być ekspertem. :P
Właśnie to udowodniłeś... Nie odniosłeś się do ani jednego argumentu przeciwników, nie jestem nawet pewien czy wiesz do końca o czym mówiliśmy ;)

witchking PW
29 listopada 2015, 21:31
Cytat:
No właśnie widzę jak liczyć się ze zdaniem Hobbita...

Liczyć się liczę, ale nie muszę się ze wszystkim zgadzać. Owszem przy Forge mieliśmy kilka spięć, ale ogrom pomysłów Hobbita został wprowadzony do gry, a nie ze wszystkimi się zgadzałem. Jeśli Hobbit ma inne zdanie to może się do mnie zgłosić.

Co do krytyki to zawsze mieliśmy inne zdanie i mimo, że szanuje jego to wole pozostać przy swoim.

Cytat:
Mówienie, że robi się coś, bo się może jest kompletnie bez sensu i de facto psuje społeczność moderską, bo stawia własne ego ponad frajdą z przerobionej gry.
Jeżeli zdrowa społeczność moderska jest reprezentowana przez Vori to ja wole być w tej zepsutej.

Cytat:
Możesz mi łaskawie przydzielić zadanie? Łaskawco ;) Czy jeśli się z niego wywiążę to zyskam prawo wymuszania swoich wizji jakie Ty chciałeś w Vori? A tak zupełnie bez ironii... nie wiem za bardzo jakie zadanie mógłbym przyjąć. Mógłbym zaoferować koncepty, balans czy "głos rozsądku", ale widzę, że to Cię nie interesuje. Na modelowaniu i dźwięku się nie znam. Także nie wiem co mógłbym zrobić bezpośrednio dla MDT. Jedyne co widzę to w końcu przysiąść przy VCMI i podłubać, bo przez inne projekty jakoś jeszcze się za to nie zabrałem. Ale to jest chyba w gestii innego zespołu niż MDT.

Balans to rzecz jak najbardziej istotna, jeśli jednak chcesz być traktowany serio to przygotuj konkretne statystyki i umiejętności. Niech propozycje będą czymś konkretnym a nie tylko ścianami tekstu na forum. Wspomaganie i kształtowanie VCMI pod mody to zadanie bardzo istotne, gdybyś się tego podjął to było by wspaniale.

Przestań się mścić za to, że krytykuje Vori i nie chce w wam w nim pomóc. Jak to Neph powiedział nigdy nie zadowolisz wszystkich, zarówno wilkołak jak i sfinks mają swoich zwolenników i przeciwników, nie podoba Ci się to zaproponuj coś lepszego, ze statystykami i umiejętnościami.

Chcesz pogadać o moim stanowisku do krytyki to załóż oddzielny temat, ale proponuje po prostu się za coś zabrać (np. za kodowanie) niż wrzucanie tutaj ścian tekstu których i tak większość nie przeczyta.

@Morglin obiecałeś kiedyś Nephowi, że nie będziesz się wypowiadał w temacie jego modu, nie chcesz mi obiecać tego samego?

@Wiwern dzięki za słowa rozsądku, przynajmniej komuś chodzi o mody a nie o idee i równość prawa głosu.

Edit: Proszę strażnika o zamknięcie tematu. Zgodnie z prośbą Morglina nie będziemy prezentować dalszych materiałów przynajmniej przez najbliższe kilka miesięcy. Uważam, że pozwoli to uciąć bezsensowne dyskusje.

Andruids PW
29 listopada 2015, 21:44
Słaba strasznie ta dyskusja. Po pierwsze nie rozumiem dlaczego w ogóle witchking miałby bić pokłony przed każdą krytyką. Ok, z jego odpowiedzi bił może trochę lekceważący ton, ale czegóż innego można się spodziewać, jeśli robisz coś z dobrej woli, własnej inicjatywy i bez jakiegokolwiek wynagrodzenia, a ktoś mówi Ci, że masz to zrobić inaczej. Zwłaszcza, że argumenty, które do tej pory się pojawiły, były nie tylko wyjątkowo subiektywne, ale też bijące przekonaniem o własnej nieomylności i wymuszające posłuch. Może jestem jedyny, ale inaczej wyobrażam sobie relację projekt-fani.

Wilkołak - na pierwszy rzut oka słaba alternatywa dla wampira, ale można ją zrobić całkiem grywalną. Jeśli mnożyłby się na zasadzie podobnej do jednostki z WoG, bezstratne w trakcie bitwy mnożyłyby się - idealne w parze z nekromancją. Trudne do rozegrania, ale w rękach dobrego gracza znacznie lepsze niż wampiry, których co najwyżej można nie stracić. A co do lore, w niektórych wierzeniach wilkołaki były rodzajem strzyg, objawiających swoją monstrualną naturę po śmierci. Popkultura natomiast stawia je obok wampirów. Moją subiektywną opinią jest, że pasują, wiele osób twierdzi podobnie. Wcale nie ma przeważającej tendencji przeciwko wilkołakom w Nekropolii, jak to próbuje ukręcić Nicolai : p

Sfinks - popatrzcie na ten model. Czy pozostaje jakakolwiek wątpliwość, że to jest nieumarłe? Skoro w oryginalnej grze występuje zmumifikowany humanoid, to może też być zmumifikowana skrzydlata chimera.

Poza tym wszyscy zdają się pomijać rzecz podstawową. Projekt zakłada stworzenie alternatywnych stworzeń. Jest to całkowicie opcjonalny i niekanoniczny zbiór stworów, które mają urozmaicać bestiariusz i rozgrywkę Heroes III. Ktoś może stwierdzić "yyyy, nie podoba mi się Sfinks, dubluje się z X, Y i Z", może więc nie kupować tego stwora, albo nie instalować w ogóle moda. A jeśli czyimś życzeniem będzie "ulepszyć" projekt uwzględniając własnego stwora w zamian za wszelkie niedoskonałe i dublujące kreatury, myślę, że żadna siła na świecie go nie powstrzyma. Ale będzie go sobie musiał zrobić sam, zamiast zmuszać do wykonania swojej wizji autorów, którzy mają swoje pomysły, które chcą wcielić w życie.

I tak, możemy sobie tu w kółko zarzucać nieznajomość tematu. Ale to się zaczyna robić brzydkie i na pewno do niczego nie prowadzi.

AmiDaDeer PW
29 listopada 2015, 21:48
witchking:
Liczyć się liczę, ale nie muszę się ze wszystkim zgadzać. Owszem przy Forge mieliśmy kilka spięć
W jednym z tych spięć, gdy nie zgadzałeś się z moją wizją, użyłeś argumentu "Ty i Trith nic nie robicie, więc nie powinniście mieć prawa głosu".

Argument był jedną wielką bzdurą i mam nadzieję że nie muszę tego tłumaczyć, ale jednak sama postawa pokazuje, czym się kierujesz w swoich decyzjach.

witchking:
Jeżeli zdrowa społeczność moderska jest reprezentowana przez Vori to ja wole być w tej zepsutej. [...] Przestań się mścić za to, że krytykuje Vori i nie chce w wam w nim pomóc. [...] obiecałeś kiedyś Nephowi, że nie będziesz się wypowiadał w temacie jego modu, nie chcesz mi obiecać tego samego?
To jest Twoja reakcja na konstruktywną krytykę? Uderzyć personalnie? Zachowywać się jak małe dziecko? "To moje zabawki i się od nich odwalcie, a tak w ogóle to jesteście głupi"?

Gdy odniosłem się do tematu wilkołaka w grupie zamkniętej dla MDT, jedyną osobą która się do tego ustosunkowała był Neph. Ty w tym czasie wolisz jechać po "przeciwnikach" tylko dlatego, że nie podoba im się jakiś pomysł - nawet jeśli mają bardzo dobre uzasadnienie dla swojego zdania.

Po prostu świetnie. Publicznie wypowiadasz się w sposób wręcz bezczelny, w gronie moderów zaś nie wypowiadasz się na ten temat wcale.

witchking:
Proszę strażnika o zamknięcie tematu. Zgodnie z prośbą Morglina nie będziemy prezentować dalszych materiałów przynajmniej przez najbliższe kilka miesięcy. Uważam, że pozwoli to uciąć bezsensowne dyskusje.
Jeśli ktoś zamknie ten temat tylko dlatego, bo Witchking nie chce się ustosunkować do krytyki, to ja naprawdę nie wróżę temu projektowi jakiejkolwiek przyszłości...

Andruids:
na pewno do niczego nie prowadzi.
Andruids wcześniej:
może więc nie kupować tego stwora, albo nie instalować w ogóle moda.
Niezła hipokryzja.

witchking PW
29 listopada 2015, 21:58
Cytat:
W jednym z tych spięć, gdy nie zgadzałeś się z moją wizją, użyłeś argumentu "Ty i Trith nic nie robicie, więc nie powinniście mieć prawa głosu".

Argument był jedną wielką bzdurą i mam nadzieję że nie muszę tego tłumaczyć, ale jednak sama postawa pokazuje, czym się kierujesz w swoich decyzjach.

Myślałem, że już o tym rozmawialiśmy, jeśli nadal masz o to żal to możemy o tym porozmawiać.

Cytat:
To jest Twoja reakcja na konstruktywną krytykę?

Tak, choć nie uważam za konstruktywną.

Cytat:
Niezła hipokryzja.

Bo się z Tobą nie zgadza. Każdą inną opinie trzeba skrytykować w jakiś sposób.

avatar PW
29 listopada 2015, 22:03
Cytat:
Balans to rzecz jak najbardziej istotna, jeśli jednak chcesz być traktowany serio to przygotuj konkretne statystyki i umiejętności.

Mam wrażenie, że tu nikt nie gra w VCMI. Balans to akurat ostatnia rzecz, która powinna zostać wprowadzona w jakimkolwiek modzie. AI w VCMI jest okropne (i pewnie jeszcze długo się nic w tej kwestii nie zmieni) i mam wrażenie, że każdą mapę można wygrać mając armię Chłopów. Obecnie jedynym wyzwaniem taktycznym są neutralne stworzenia podbite doświadczeniem jednostek, które wprowadza abominacja, jaką jest WoG. Nie wiem, może jak powyłączam wszystkie mody to AI gra znacznie lepiej. Gdyż jest możliwość, że komputer tych nowości z modów nie "rozumie". Na obecną chwilę stoi jak cielę przy większej przeszkodzie, mnoży bohaterów bez umiaru, nie wykupuje jednostek z zamków itd. Tak więc jakikolwiek balans będzie - będzie tak samo mało trudno.

AmiDaDeer PW
29 listopada 2015, 22:07
witchking:
Myślałem, że już o tym rozmawialiśmy
A teraz przeczytaj tamto zdanie jeszcze raz ze zrozumieniem.

witchking:
Tak, choć nie uważam za konstruktywną.
Więc co uznałbyś za konstruktywną krytykę? Wykonanie gotowych modeli? Sorry, nie każdy jest utalentowanym grafikiem - i nie masz prawa wymagać od ludzi, żeby nimi byli.

witchking:
Bo się z Tobą nie zgadza.
Umiesz w ogóle czytać ze zrozumieniem? Odniosłem się do tego, że Andruids twierdzi, iż dyskusje "do niczego nie prowadzą", podczas gdy sam używa argumentu "Jak się nie podoba to zrób sam".

witchking PW
29 listopada 2015, 22:09
Zgadza się dyskusje do niczego nie prowadzą. Tym miłym akcentem dobrze było by ją skończyć.

Kammer PW
29 listopada 2015, 22:10
KammerKammerOK, podjąłem decyzję.
Tematu nie zamykam, nie widzę powodu. Za to pragnę ostrzec, że będę kasował/edytował posty mające wydźwięk prowokacyjny i niosące negatywne emocje oraz personalne ataki. Zachowujmy się jak dorośli ludzie.

witchking PW
29 listopada 2015, 22:13
Jak chcesz, dla mnie temat jest zamknięty.

AmiDaDeer PW
29 listopada 2015, 22:13
Ja nie wiem czy jest sens kontynuować dyskusję, skoro Witch nawet nie chce czytać wypowiedzi swoich oponentów. ---wymrożone---

Nicolai PW
29 listopada 2015, 22:19
witchking:
Liczyć się liczę, ale nie muszę się ze wszystkim zgadzać.
No właśnie widzę jak się z jego zdaniem liczysz...
witchking:
Jeśli Hobbit ma inne zdanie to może się do mnie zgłosić.
A co robi w tej chwili? Poza tym, jak sam napisał, zrobił temat na zamkniętym forum, w którym się nie wypowiedziałeś, więc nie dosyć, że ściemniasz to jeszcze pokazujesz jak się liczysz z jego zdaniem. W ogóle mu nie odpisałeś...
witchking:
Jeżeli zdrowa społeczność moderska jest reprezentowana przez Vori to ja wole być w tej zepsutej.
Vori do tego nie mieszaj... Ja wyrażam te wszystkie opinie jako ja Nicolai, a nie reprezentant Vori. Ja piłem do Twojego stosunku do członków Twojego własnego zespołu i ich pracy.
witchking:
@Wiwern dzięki za słowa rozsądku, przynajmniej komuś chodzi o mody a nie o idee i równość prawa głosu.
Głosem rozsądku nazywasz wypowiedź oderwaną od tematu, która udowadnia, że piszący nie przeczytał o czym tutaj piszemy?
witchking:
Balans to rzecz jak najbardziej istotna, jeśli jednak chcesz być traktowany serio to przygotuj konkretne statystyki i umiejętności.
Bo napisanie, że ciężko stworzyć alternatywę dla latacza kradnącego PŻ to nie jest konkret? Może rozwinę... to znaczy, że Wampir jest bardzo ważny podczas oblężeń i jednocześnie może wyjść z bitwy bez szwanku. Przeglądam to co VCMI na chwilę obecną oferuje i nie da się tego zrównoważyć u Wilkołaka.
witchking:
Chcesz pogadać o moim stanowisku do krytyki to załóż oddzielny temat, ale proponuje po prostu się za coś zabrać (np. za kodowanie) niż wrzucanie tutaj ścian tekstu których i tak większość nie przeczyta.
Po co mam zakładać osobny temat skoro mogę napisać w topicu dotyczącym konkretnego modu? Poza tym "te ściany tekstu" zaskakująco dużo ludzi przeczytało. Poza tym naprawdę nie musisz być aż tak arogancki. Nie musisz na wszelką krytykę odpowiadać frazesami typu "Twoje zdanie się nie liczy" czy "daruj sobie te ściany tekstu". Spójrz na to jak przez to wypadłeś w oczach odbiorców swoich projektów...
witchking:
Wspomaganie i kształtowanie VCMI pod mody to zadanie bardzo istotne, gdybyś się tego podjął to było by wspaniale.
A potem napiszę, że wspomagam VCMI dla samego siebie i nie dam MDT skorzystać z moich prac, bo nie jesteście godni... Nie no, ironia ;)
witchking:
Proszę strażnika o zamknięcie tematu.
Tak jak pisałem wyżej... Twój stosunek do członków Twego własnego zespołu jest poniżej wszelkiej krytyki. Nie wpadłeś na to, że wypadałoby ich spytać o zdanie?
witchking:
Jak chcesz, dla mnie temat jest zamknięty.
W tym momencie udowodniłeś, że pomimo niewątpliwego talentu nie masz ogłady za grosz. Zachowujesz się niewłaściwie.

Co do dalszej dyskusji to nie mogę niczego Ci nie narzucić. Twój mod, Twoje kredki... możesz robić co chcesz... nawet jeśli jest to głupie, dublujące i niezbalansowane... Tylko nie zdziw się jeśli nikt nie będzie chciał grać w mod, w którym będą aż trzy Sfinksy. Dalej prowadzić ten spór nie będę, bo to jest jak gadanie do ściany... Nie zostało mi nic innego jak życzyć powodzenia i cierpliwości towarzyszom moderom.

AmiDaDeer PW
29 listopada 2015, 22:21
Nicolai:
Twój mod, Twoje kredki.
Nie jestem pewien, czy powinniśmy nazywać to "modem Witchkinga". Chyba że Witchking zamierza zrobić całość bez niczyjej pomocy - ale na to się nie zapowiada.

Andruids PW
29 listopada 2015, 22:47
Hobbit:
Niezła hipokryzja.
ROTFL, a może:
Hobbit:
Umiesz w ogóle czytać ze zrozumieniem?

Po pierwsze TO nazywasz dyskusją? Wyciąganie brudów, głupie kłótnie i wyrażanie osobistej niechęci ze strony Nicolaia? To naprawdę fajny standard. Uszanuję, ale nie zastosuję.

Po drugie tak, uważam, że ciągłe naskakiwanie na witcha, żeby ugiął się i przeprosił za swoje pomysły i najlepiej w ogóle za wszystko, do niczego nie prowadzi. O przepraszam, prowadzi do zamknięcia tematu i wzroście negatywności w relacji modderzy-komentatorzy, ale taki cel jest wredny, niekonstruktywny i nie po myśli wielu osób, które ponad wszystko lubią po prostu oglądać postęp tego projektu.

I w końcu nie wiem co jest złego z argumentem "nie podoba się to zrób sam", skoro o mowa o sporym i NIEOPCJONALNYM zbiorze stworów. To wręcz niemożliwe, żeby każdemu wszystko się podobało i żeby każdemu dogodzić, a jednocześnie jest na tyle dodatkowej zawartości, żeby każdy znalazł coś dla siebie.

Nephretes PW
29 listopada 2015, 22:48
Ale się zrobiła wojna.

Nicolai:
A nie lepiej omówić tak istotne kwestie kiedy mod jest jeszcze w fazie produkcyjnej?

Nie jest tak, że wewnątrz zespołu rozważyliśmy koncepcję "przesiedlenia" wilkołaka po zgłoszonych wątpliwościach, ale ankieta na ten moment większością głosów zostawia go w Nekropolii. To w tym momencie rozwiązuje tę kwestię.

W tym momencie niektórzy protestują tylko przeciwko samemu konceptowi, nie mając pojęcia co taki wilkołak miałby do zaoferowania jako alternatywa wampira od strony mechaniki. Uważam, że przy następnej takiej dyskusji najpierw należałoby mieć cały obraz sytuacji. Wygląda jednak, że niepotrzebne kłótnie, które ta decyzja wywołała mogą nas skutecznie powstrzymać od dalszej publikacji postępów.

Witchking:
Mody robię bo mogę.

Być może nie zabrzmiało to zbyt dobrze, ale prawda jest taka, że najpierw autor musi chcieć zrobić coś dla siebie (na Ciebie patrzę Hobbicie), nim zacznie patrzeć na resztę fandomu. Szczerzę wątpię w altruizm będący przesłanką do tworzenia projektu pod kogoś a nie pod siebie w pierwszej kolejności. Raczej nikt nie zdecydowałby się robić projekt, który go nieciekawi i nie sprawia mu przyjemności, czyż nie?

Udostępnianie swoich prac szerszemu gronu jest dobrą wolą autorów a nie ich obowiązkiem i o tym należałoby pamiętać. Jeśli autorzy chcą by taki mod trafił do szerszego grona: publikują swoje prace i biorą pod uwagę sugestie (co też zrobiliśmy dla wilkołaka). Jeśli jednak tworzy to niepotrzebne spory, decyzja zostaje podjęta wewnątrz zespołu.

Czy ktoś tego chce czy nie jest tu pewna hierarchia decyzji i nawet nie chodzi o wspomniany elitaryzm.
Rolę decyzyjną ma przede wszystkim zespół, który tworzy moda. Oczywiście zdanie community może na nią ostatecznie wpłynąć, ale nie musi. W tym temacie nie widzę jednoznacznie negatywnej opinii względem wilkołaka w Nekropolii, głosowanie wewnątrz zespołu też nie wykazało chęci jego zmiany. Czy coś muszę jeszcze dodawać w tej spornej kwestii?

Witchking:
@Morglin obiecałeś kiedyś Nephowi, że nie będziesz się wypowiadał w temacie jego modu, nie chcesz mi obiecać tego samego?

Żeby jeszcze dotrzymał obietnicy :P Generalnie są dwa rodzaje krytyki. Jedna, którą szanuję i z którą się liczę: poparta argumentami i konkretnymi propozycjami (i taka była na początku w tej dyskusji, zanim przerodziła się we wzajemne ubliżanie) i druga, która polega na obrzuceniu łajnem czyjejś pracy. Chociaż Morglin ostatnio się poprawił nie da się ukryć, że zajadła krytyka na tym forum zaczyna stanowić większość.

Nicolai:
Ja piłem do Twojego stosunku do członków Twojego własnego zespołu i ich pracy

Nie pamiętam bym kiedykolwiek pokłócił się z Witchem, wolałbym abyś nie uogólniał tego na cały zespół. Nie zgadzam się z demonizacją naszego lidera, ja mu nie mam osobiście nic do zarzucenia. To, że wyszły jakieś dawne Forge-zatargi z Hobbitem to inna kwestia. Przypominam, że jest nas trochę więcej.

===

Skoro dyskusja tutaj wzbudza tyle emocji może faktycznie warto wstrzymać się z dalszą publikacją postępów na tym forum. Zainteresowani nadal będą mogli śledzić nasze postępy na fanpage'u i innych stronach dedykowanych herosom.
strona: 1 - 2 - 3 ... 48 - 49 - 50 ... 86 - 87 - 88
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel