Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 22 - 23 - 24

AmiDaDeer PW
15 listopada 2015, 22:41
Nephretes:
Być może ostatnie prezentowane tu modele nie wyglądają nazbyt dobrze, ale jak spojrzy się na inne materiały (np w linku bacy na górze ^) osobiście widzę postęp w stosunku do początków, a Ty?
Mógłbyś czytać całe posty? Odniosłem się do tego.

Nephretes:
Nadal uważam, że komentarze sugerujące możliwe poprawki są bardziej pożyteczne niż jedynie obraźliwe.
To jeszcze raz: proszę o konstruktywną krytykę mojego rysunku w Paincie. Chcę wiedzieć, jakie mam nałożyć poprawki, by zrobić dobrą jednostkę.

Przyjmujemy, że dopiero zaczynam swoją przygodę z grafiką komputerową, ale mam zapał i naprawdę się staram, by moje prace były dobre.

Nephretes PW
15 listopada 2015, 22:58
Serio Hobbicie chcesz się bawić w słowne gierki? Ja nie znajduję przyjemności w obrażaniu ludzi, nie zamierzam też nikomu tego prawa odbierać, jeśli jest to tutaj tolerowane. Mogę za to wyrazić swoje zniesmaczenie z tym związane.

PS. Na obecnym etapie powiedziałbym Ci najwyżej byś zaczął się uczyć 3D i wysłał Ci kilka prostych tutoriali jak np modelowanie pionka. Z pewnością nie wylałbym zaraz wiadra pomyi. Dalej obstaję przy nietrafności tego porównania tak poza tym.

Popełniłem swego czasu komentarz w projekcie moda o wątpliwych perspektywach. Moja retoryka wygląda w ten sposób. Ty masz inną, ok. Nie widzę sensu dalej przekonywać drugiej strony, które podejście jest słuszne.

Tego PW
15 listopada 2015, 23:00
Hobbit:
(rysunek) To mój projekt nowej jednostki. Proszę o konstruktywną krytykę.

Byłem pewien, że to autoportret.

Zastanawiam się, na ile problemem tu jest sama krytyka, a na ile sposób, w jaki się ją wyraża... sz, Hobbit. "Bezużyteczny"? Naprawdę?

AmiDaDeer PW
15 listopada 2015, 23:27
Nephretes:
Serio Hobbicie chcesz się bawić w słowne gierki?
Po prostu wymagam od Ciebie konsekwencji i szczerości.

Nephretes:
Na obecnym etapie powiedziałbym Ci najwyżej byś zaczął się uczyć 3D i wysłał Ci kilka prostych tutoriali jak np modelowanie pionka.
Czy te same tutoriale wysłałeś Krasnoludowi?
Jeśli tak - myślisz, że coś to dało?

Nephretes:
Popełniłem swego czasu komentarz w projekcie moda o wątpliwych perspektywach. Moja retoryka wygląda w ten sposób.
To zabawne, bo tam nie ma ŻADNEJ krytyki, tylko właśnie gładzenie po główce. I co? I nic. Nic nie wyszło.

Tego:
Zastanawiam się, na ile problemem tu jest sama krytyka, a na ile sposób, w jaki się ją wyraża... sz, Hobbit. "Bezużyteczny"? Naprawdę?
Wskaż gdzie można byłoby wykorzystać w Heroes 3 modele zrobione przez K99.

Morglin PW
15 listopada 2015, 23:28
"Jestem grafikiem czy de, więc mam większe prawa niż wy"
"Ludzie piszą mi niefajne rzeczy w internecie"
"Powinniśmy się tylko głaskać po główkach"
O jakie mnie zażenowanie łapie na widok wydźwięku co poniektórych postów. Internetowe fora poważny biznes, prawie jak życie. xD

Co do budynku krasnoluda - ocena modeli nieprzedstawionych w rozdzielczości H3 i nie na tle miasta, nie ma tak naprawdę sensu. Pamiętam swego czasu model gildii magów autorstwa Sowera, który prezentowany w dużej rozdzielczości wyglądał bardzo fajnie (samemu się jarałem), a ostatecznie na ekranie miasta okazał się mały, nieczytelny, i skończyło się na tym, że z niego zrezygnowano.

Więc w zasadzie cały ten temat to tylko takie pisanie dla samego pisanie - i nie mówię, takie coś też jest fajne, taka jest przecież idea for, no ale tutaj jest jednak ono... nudne.

Dopisek:
Hobbit:
I co? I nic. Nic nie wyszło.
Ten temat to w ogóle nietrafiony przykład do waszej "dyskusji". On od początku był mniej na zasadzie "robię moda", a bardziej by zapytać, czy tego typu przedsięwzięcie w realiach H3 ma sens (rozdzielczość) i czy coś podobnego już wcześniej nie powstawało. Dostałem satysfakcjonujące mnie odpowiedzi i tyle. Gdyby w edycji HD nie było takiego burdelu w plikach (o czym się zresztą mogłeś przekonać), to pewnie bym coś jeszcze kombinował. A tak pupa.

Aayren PW
16 listopada 2015, 00:18
Mamy w tym temacie wyśmienity wręcz przykład i porównanie skrajnych zachowań jakie można na internetowym forum spotkać w kontekście kontaktu z innymi użytkownikami zamieszczającymi swoje dokonania.

Narożnik górny - Neph, który konstruktywnie odpowiedział na post k99, wskazał mu co poprawić, gdzie widzi błędy, zachęcił do pracy i wsparł dobrym słowem. Nie przemilczając marności pracy wykonanej przez k99, zachowanie Nepha pokazuje, że w internecie można być jednak człowiekiem. Wow!

Narożnik dolny - Hobbit...

No dobra ludzie, k99 to wnioskuję młody chłopak. Naprawdę podziwiam go, że mimo tego młodego wieku siadł i wymodelował ten obiekt. Więc albo zamknijcie ten temat i każcie mu się wypchać, albo zachowujcie się jak w miarę dorośli ludzie. Patrzcie na Nepha. Da się! Zastanówcie się głęboko, czy warto pisać posta przed napisaniem go czy też przed wysłaniem. Ja na ten przykład piszę co 3-4 posta na tym forum. Resztę czytam i stwierdzam, że lepiej tym nie zaśmiecać forum. A wy? Zastanawiacie się czasem czy kliknąć "wyślij"?

K99 - i Ty też się zastanów przed kliknięciem "wyślij". Ludzie tutaj jak widać do najprzyjemniejszych typków nie należą. Przed wysłaniem obejrzyj coś kilkukrotnie, szukaj wad, niedoróbek i błędów. Nie rozpalaj się, że Ci jakiś uzdolniony Neph odpowie :p Może porób sobie jakieś domki na początek które będą w mieście? Proste modele, dobre do ćwiczeń. Powoli i cierpliwie się doskonal, a z czasem coś powinno z tego wyjść. Jaka jest szansa, że jesteś całkowitym graficznym analfabetą? Jeden (ja) już na forum jest, więc szansa się zmniejsza :D

KammerKammerMoi mili, rozmowa już nieco wykroczyła poza ramy. Proponuję zakończyć dysputę pod tytułem dwie metody krytykowania modeli i dlaczego ten drugi jest zły. I nie mnożyć offtopu.

Hayven PW
16 listopada 2015, 13:55
---wymrożone---

Co do budowli - pokaż może Cytadelę bez tekstury? Tak, żeby można było ocenić sam model budynku? Wtedy łatwiej będzie określić, czy się do czegoś nadaje, czy nie.

Pomyśl też nad stylem architektonicznym (jak już wielu tu sugerowało, z tego co kojarzę), bo "ot, murowany zamek" to... trochę za mało. W sensie, będzie albo nijaki, albo zbyt łatwy do pomylenia z np. zamkiem z Zamku (sic).

---wymrożone---

krasnolud99 PW
16 listopada 2015, 16:45
Robiłem pionki. Dzięki za konstruktywną krytykę, nadal będę robił w Blenderze. Co do grafiki zobaczymy czy oteksturowany kapitol też będzie mógł być.

witchking PW
16 listopada 2015, 17:01
Moim zdaniem musisz zwiększyć poziom szczegółowości swoich modeli. Warto też zwrócić uwagę na skale,spójrz na cegłówki które masz przy drzwiach i cegły które tworzą ścianę. Dachówka zawsze musi trochę wystawać za ścianę inaczej cała woda spływała by po cegłach. Warto pomyśleć o jakiś rynnach i podmurówce. Jaką funkcje mają pełnić te kraty w budynkach po bokach? Jeśli to budowla obronna to potrzebne są jakieś mury i miejsca z których prowadzić można ostrzał.

Nephretes PW
22 listopada 2015, 22:48
Mam ostatnio dobry nastrój na pomaganie innym projektom. Poprawiłem na szybko model i myślę, że coś może wyjść z tego budynku. Wcale taki zły nie jest, po prostu k99 musi się jeszcze sporo nauczyć na temat teksturowania i robic bardziej szczegółowe modele.



Sugerowałbym autorowi skupić się na takiej prostej architekturze. Nie wszystko musi być takie wydumane i (czasem) przesadzone jak u mnie.

Drwal PW
22 listopada 2015, 23:05
Jest nieporównywalnie lepiej, budynek prezentuje się już dość dobrze. Wygląda to bardziej na jakiś dworek, niż solidną cytadele, ale przynajmniej na razie nie powinniśmy się tego czepiać. Miło, że mu pomogłeś Neph.
Myślę, że jeszcze trochę i Krasnolud będzie robić postępy. Jeżeli oczywiście nie straci zapału i będzie słuchać porad bardziej doświadczonych grafików.

Fandor PW
23 listopada 2015, 16:23
Zmieniłbym funkcję budynku z zamku na kapitol, zwłaszcza po tym ogrodzeniu, bardziej ozdobnym niż obronnym, krasnale naród prosty więc kapitol wystawny być nie musi, dlatego uważam że ten budynek się nada, a na zamek trzeba zrobić coś znacznie bardziej warownego.

krasnolud99 PW
23 listopada 2015, 20:18
w takim razie zrobiłem kolaż z każdego poziomu
Jeszcze pytanie czy z murami i paroma wieżami nadał by się poprzedni kapitol na zamek?

Warmonger PW
23 listopada 2015, 21:23
Niezłe, ale mogą być problemy z rozmiarem. Albo wersja podstawowa będzie za mało i niewidoczna, albo wersja z kapitolem okaże się zbyt duża.

Kastore PW
23 listopada 2015, 21:37
krasnolud99, w końcu jaki line-up będzie miał Logmar?

Drwal PW
23 listopada 2015, 23:14
Warmonger ma racje, osobiście zrezygnowałbym też z tych murów. To Kapitol a nie Zamek, więc nie są one potrzebne.

Matheo PW
24 listopada 2015, 00:02
Zdecydowanie bez murów. Świetnie Ci idzie. Samozaparcie to podstawa sukcesu. Edeksumo pokazał, że można.

krasnolud99 PW
24 listopada 2015, 20:47
Na chwilę obecną nie możemy w stu procentach stwierdzić jak będzie wyglądał skład armii, pewne jest to że chciałbym w line-up dać jednostki o skandynawskich klimatach, jak i parę lodowych stworów (tudzież Fenrir lub Lodowe Monstrum). Na chwilę obecną jednak muszę się zająć budynkami, gdyż to one są teraz mym głównym celem, a jak wszyscy wiemy - ten cel wymaga sporo pracy.
Oczywiście mogę usunąć mury ale liczy się to jak będzie się prezentował na tle miasta

krasnolud99 PW
5 grudnia 2015, 15:12
ostatnio nie mam zbyt wiele czasu ale coś tam próbuje zrobić Jaskinia jeszcze nie wiem czy zostanie użuta ale możliwe że tak, prace nad fortem nadal zostawiam, ale będę do nich musiał wrócić, jeśli ktoś chce podyskutować o line-upie to zapraszam, prosze pisać w temacie

Kuririn PW
5 grudnia 2015, 15:37
Mi się kojarzy z paszczą... Wieloryba:D
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 22 - 23 - 24
temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel