Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78 ... 128 - 129 - 130 | |
Warmonger |
Banki są już w modzie hota na repozytorium. |
Warmonger |
Kolejna wersja VCMI 0.98e. |
Nephretes |
Gratulacje. Szczególnie cieszy nowy bonus. Fajnie, że nomadzi już działają, przydadzą mi się w kampanii. Jeszcze tylko edytor (jakieś wieści?) i lepsze AI i będzie MOC. |
Kuririn |
Gratulacje! Czy są przewidziane inne bonusy np. te z WOGa? W niedalekiej przyszłości? |
Warmonger |
Cytat: Lepsze o tyle, że pozbawione kilku błędów.lepsze AI Umiejętności WoG nie są niestety planowane - zwyczajnie nikt już się WoGiem nie interesuje :F |
Pointer |
Cytat: zwyczajnie nikt już się WoGiem nie interesuje Bzdura. Ze wszystkich modow do H3 najczesciej korzystam wlasnie z WoGa. HotA zwyczajnie mnie nudzi, ERA crashuje mi sie mega czesto, VCMI nadal nie jest w pelni funkcjonalne (chyba, ze po zagraniu w 0.98e zmienie zdanie) i... nie wprowadza skryptow z WoGa, co bardzo mnie martwi, zas o MoP nawet nie bede wspominal. WoGa zmodyfikowalem sobie dosc znaczaco, gram w ta modyfikacje od ok 5 lat z niewielkimi zmianami jak cos mi sie zacznie nudzic... fajnie byloby zagrac z nowymi miastami w VCMI, ale wlasnie z bonusami i skryptami z WoGa... Kto sie zgadza lapka w gore :-) |
Andriej |
Coś mi się zdaje, że z VCMI będzie tak jak z WoG. Niby miała wyjść wersja 3.59, ale były tylko następne podwersje 3.58, a VCMI też niby ma wyjść 0.99, a wychodzi tylko 0.98e |
zeryss |
Wersja 0.99 wyjdzie prawdopodobnie, gdy pojawi się edytor map. |
Kuririn |
Cytat: Umiejętności WoG nie są niestety planowane - zwyczajnie nikt już się WoGiem nie interesuje :F] A jednak przydały by się umiejętności stworzeń z WoGa :) Urozmaicenie rozgrywki itp. Myślę że warto nad tym zastanowić (nieco głębiej). A możne coś nowego jeszcze wdrążyć w silnik VCMI :) ===> ŁAPSKO w górę ;) |
Nephretes |
Mnie WoG nie obchodzi i większość jego rozwiązań nie przypadła mi do gustu. Część umiejętności owszem mogłaby się przydać, ale uważam, że są ważniejsze rzeczy na ten moment. Może i część osób nie wyobraża sobie herosów bez niego, ale moim zdaniem WoG został już dawno temu zdetronizowany. Łapka w dół (?) |
Kuririn |
Mowa jest o nowych umiejętnościach z WOGa dla stworzeń :P |
Morglin |
Rynek xD zweryfikuje. |
Fandor |
Dążcie do jak najszybszego doprowadzenia VCMI do wersji 1.0 zawierającej wszystkie możliwości oryginału, to priorytet, jednak po osiągnięciu tego celu, warto pomyśleć o bardzo wielu fanach, których WoG ma. ŁAPKA W GÓRĘ. |
AmiDaDeer |
A ja... ...dopóki będzie można wyłączyć tę abominację, jaką jest WoG. |
Warmonger |
Cytat: Mówię o modzie WoG dla VCMI. Nikt go nie rozwija i nikt się nim nie interesuje, nawet MDT pokazywali własnego Wilkołaka - zapominając o tym, który jest w WoG.
Bzdura. Ze wszystkich modow do H3 najczesciej korzystam wlasnie z WoGa |
witchking |
Skoro już robimy głosowania to ja zdecydowanie opuszczę rękę w dół. WoG to klasyka dla każdego modera, ale lepiej by został tylko chlubną historią. Hota narzuciła nowe standardy rozwijania gry i trzymajmy się jakiegoś poziomu. Oczywiście jeśli ktoś zechcę odtworzyć opcje woga to czemu by nie, ale obecnie jest wiele ważniejszych rzeczy. Zresztą jeśli komuś zależy, to przecież VCMI ciągle szuka programistów. Co do umiejętności jednostek to im więcej tym lepiej. Choć z Woga brakuje chyba tylko umiejętności duchów (Kuririn popraw mnie, czego tam jeszcze nie ma?) |
Kuririn |
Np Umiejętność gremlinolaja :D Jak wspomniał Witchking umiejętność duszków :) blok który występował u czarodziejskich smoków i drakoliczy, likantropia u wilczków :) |
Andruids |
Szkoda by było gdyby możliwości VCMI przestały być rozwijane nawet poza to co wprowadził WoG. Założę się, że mile widzianą byłaby możliwość przyzywania podczas walki jednostek. Nie sprawdzałem jeszcze jak działa likantropia, ale prawdopodobnie również na tym się opiera. Oprócz tego miałem nadzieję, że VCMI otworzy takie umiejętności jak antymagiczna aura Jednorożca, reaktywne działanie tarczy ognia lub umiejętność Behemota, dzięki czemu można by stworzyć wiele ciekawych umiejętności (np. aurę odbierającą atak, albo samoistne rzucanie na siebie zaklęcia Szał przez jednostki). No i oczywiście przydałoby się to, o czym była mowa po moich narzekaniach na forum VCMI, czyli wartości odpowiadające pozostałym rzutom zaklęcia (Wskrzeszenie Archaniołów, arsenał Wróżkowego Smoka), pozostałym strzałom i kontrom. Znalezienie głupiego stringa nie powinno być trudne. Oczywiście mogę się mylić, bo jestem kompletnym laikiem, ale i tak wierzę w was pod tym względem, załogo "V" : D I skoro już jesteśmy przy forum VCMI, natknąłem się na wzmiankę, że nadchodzący edytor map wprowadzi więcej możliwości konfiguracji. Jeśli to prawda to chociażby z tego cieszę się niezmiernie. Tworzę sobie teraz silnie fabularyzowaną mapkę i czasami aż prosiłoby się, żeby niektóre obiekty robiły coś innego niż robią, nie mówiąc już o warunkach wygranej/przegranej (można np. ustawić tylko jednego niezabijalnego bohatera). |
zeryss |
предлагаю сделать Covenant Town под vcmi |
avatar |
Co może oznaczać ten żółty wykrzyknik, skoro przycisk Update nie jest aktywny, a wszystkie opcje są włączone? Screen |
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78 ... 128 - 129 - 130 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel