Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78 ... 128 - 129 - 130

Warmonger PW
9 października 2015, 21:36
Banki są już w modzie hota na repozytorium.

Warmonger PW
2 listopada 2015, 17:11
Kolejna wersja VCMI 0.98e.

Nephretes PW
2 listopada 2015, 17:35
Gratulacje. Szczególnie cieszy nowy bonus. Fajnie, że nomadzi już działają, przydadzą mi się w kampanii.

Jeszcze tylko edytor (jakieś wieści?) i lepsze AI i będzie MOC.

Kuririn PW
2 listopada 2015, 17:53
Gratulacje! Czy są przewidziane inne bonusy np. te z WOGa? W niedalekiej przyszłości?

Warmonger PW
3 listopada 2015, 06:40
Cytat:
lepsze AI
Lepsze o tyle, że pozbawione kilku błędów.

Umiejętności WoG nie są niestety planowane - zwyczajnie nikt już się WoGiem nie interesuje :F

Pointer PW
3 listopada 2015, 09:47
Cytat:
zwyczajnie nikt już się WoGiem nie interesuje

Bzdura. Ze wszystkich modow do H3 najczesciej korzystam wlasnie z WoGa. HotA zwyczajnie mnie nudzi, ERA crashuje mi sie mega czesto, VCMI nadal nie jest w pelni funkcjonalne (chyba, ze po zagraniu w 0.98e zmienie zdanie) i... nie wprowadza skryptow z WoGa, co bardzo mnie martwi, zas o MoP nawet nie bede wspominal. WoGa zmodyfikowalem sobie dosc znaczaco, gram w ta modyfikacje od ok 5 lat z niewielkimi zmianami jak cos mi sie zacznie nudzic... fajnie byloby zagrac z nowymi miastami w VCMI, ale wlasnie z bonusami i skryptami z WoGa... Kto sie zgadza lapka w gore :-)

KammerKammerOde mnie masz nawet dwie łapki w górę.

Andriej PW
3 listopada 2015, 14:51
Coś mi się zdaje, że z VCMI będzie tak jak z WoG. Niby miała wyjść wersja 3.59, ale były tylko następne podwersje 3.58, a VCMI też niby ma wyjść 0.99, a wychodzi tylko 0.98e

zeryss PW
3 listopada 2015, 14:57
Wersja 0.99 wyjdzie prawdopodobnie, gdy pojawi się edytor map.

Kuririn PW
3 listopada 2015, 15:07
Cytat:
Umiejętności WoG nie są niestety planowane - zwyczajnie nikt już się WoGiem nie interesuje :F]

A jednak przydały by się umiejętności stworzeń z WoGa :) Urozmaicenie rozgrywki itp. Myślę że warto nad tym zastanowić (nieco głębiej). A możne coś nowego jeszcze wdrążyć w silnik VCMI :)

===> ŁAPSKO w górę ;)

Nephretes PW
3 listopada 2015, 15:16
Mnie WoG nie obchodzi i większość jego rozwiązań nie przypadła mi do gustu. Część umiejętności owszem mogłaby się przydać, ale uważam, że są ważniejsze rzeczy na ten moment. Może i część osób nie wyobraża sobie herosów bez niego, ale moim zdaniem WoG został już dawno temu zdetronizowany.

Łapka w dół (?)

Kuririn PW
3 listopada 2015, 15:19
Mowa jest o nowych umiejętnościach z WOGa dla stworzeń :P

Morglin PW
3 listopada 2015, 15:59
Rynek xD zweryfikuje.

Fandor PW
3 listopada 2015, 16:19
Dążcie do jak najszybszego doprowadzenia VCMI do wersji 1.0 zawierającej wszystkie możliwości oryginału, to priorytet, jednak po osiągnięciu tego celu, warto pomyśleć o bardzo wielu fanach, których WoG ma.
ŁAPKA W GÓRĘ.

AmiDaDeer PW
3 listopada 2015, 16:24
A ja...

...dopóki będzie można wyłączyć tę abominację, jaką jest WoG.

Warmonger PW
3 listopada 2015, 16:25
Cytat:
Bzdura. Ze wszystkich modow do H3 najczesciej korzystam wlasnie z WoGa
Mówię o modzie WoG dla VCMI. Nikt go nie rozwija i nikt się nim nie interesuje, nawet MDT pokazywali własnego Wilkołaka - zapominając o tym, który jest w WoG.

witchking PW
3 listopada 2015, 16:57
Skoro już robimy głosowania to ja zdecydowanie opuszczę rękę w dół. WoG to klasyka dla każdego modera, ale lepiej by został tylko chlubną historią. Hota narzuciła nowe standardy rozwijania gry i trzymajmy się jakiegoś poziomu. Oczywiście jeśli ktoś zechcę odtworzyć opcje woga to czemu by nie, ale obecnie jest wiele ważniejszych rzeczy. Zresztą jeśli komuś zależy, to przecież VCMI ciągle szuka programistów.

Co do umiejętności jednostek to im więcej tym lepiej. Choć z Woga brakuje chyba tylko umiejętności duchów (Kuririn popraw mnie, czego tam jeszcze nie ma?)

Kuririn PW
3 listopada 2015, 17:53
Np Umiejętność gremlinolaja :D Jak wspomniał Witchking umiejętność duszków :) blok który występował u czarodziejskich smoków i drakoliczy, likantropia u wilczków :)

Andruids PW
3 listopada 2015, 19:15
Szkoda by było gdyby możliwości VCMI przestały być rozwijane nawet poza to co wprowadził WoG. Założę się, że mile widzianą byłaby możliwość przyzywania podczas walki jednostek. Nie sprawdzałem jeszcze jak działa likantropia, ale prawdopodobnie również na tym się opiera. Oprócz tego miałem nadzieję, że VCMI otworzy takie umiejętności jak antymagiczna aura Jednorożca, reaktywne działanie tarczy ognia lub umiejętność Behemota, dzięki czemu można by stworzyć wiele ciekawych umiejętności (np. aurę odbierającą atak, albo samoistne rzucanie na siebie zaklęcia Szał przez jednostki).

No i oczywiście przydałoby się to, o czym była mowa po moich narzekaniach na forum VCMI, czyli wartości odpowiadające pozostałym rzutom zaklęcia (Wskrzeszenie Archaniołów, arsenał Wróżkowego Smoka), pozostałym strzałom i kontrom. Znalezienie głupiego stringa nie powinno być trudne. Oczywiście mogę się mylić, bo jestem kompletnym laikiem, ale i tak wierzę w was pod tym względem, załogo "V" : D

I skoro już jesteśmy przy forum VCMI, natknąłem się na wzmiankę, że nadchodzący edytor map wprowadzi więcej możliwości konfiguracji. Jeśli to prawda to chociażby z tego cieszę się niezmiernie. Tworzę sobie teraz silnie fabularyzowaną mapkę i czasami aż prosiłoby się, żeby niektóre obiekty robiły coś innego niż robią, nie mówiąc już o warunkach wygranej/przegranej (można np. ustawić tylko jednego niezabijalnego bohatera).

zeryss PW
3 listopada 2015, 21:39
предлагаю сделать Covenant Town под vcmi

avatar PW
15 listopada 2015, 12:41
Co może oznaczać ten żółty wykrzyknik, skoro przycisk Update nie jest aktywny, a wszystkie opcje są włączone?
Screen
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78 ... 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel