Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 ... 22 - 23 - 24

Warmonger PW
8 października 2015, 09:05
Jest pewien postęp - wiadomo, że obrazek przedstawia tawernę.

krasnolud99 PW
8 października 2015, 20:25
Dla tych co chcieli inną ścianę boczną chociaż wszyscy teraz do mnie piszą :(

Kastore PW
8 października 2015, 21:19
Możemy do Ciebie nie pisać w ogóle.
Ale kto na tym wyjdzie gorzej? :P

krasnolud99 PW
8 października 2015, 21:33
Chodzi o to, że jak wysyłałem tego posta to wszyscy na steamie, GG i skypie coś ode mnie chcieli

voncur PW
8 października 2015, 22:28
To ciekawe co inni mają za urwanie głowy.
Powiem Ci, widać postęp znaczny.
Z levelu ja pierdziele, moje oczy krwawią
do
To coś przypomina.

Gildia spoko, jak do miasta w górze, gdzie gildia byłaby zawieszona i co poziom by się opuszczała.

Czy każdy grafik rodzi się w takich bólach i zapomina o poprawnej polszczyźnie?

Karczma całkiem spoko, ale jako domek do dekoracji czy coś.

Drwal PW
8 października 2015, 23:16
Na razie niech to zostanie, budynek jako tako wygląda, możesz pomyśleć o kolejnych. Dodaj jeszcze jakąś inną teksturę komina i może okienko. Swoją drogą przypomina mi moje pierwsze zaprojektowane domki w cadzie. xD Urok początków, ale fajne że się nie zniechęcasz. I staraj się pisać bardziej starannie, bo przez tą niechlujność nie raz Cie pewnie spotka krytyka.

krasnolud99 PW
11 listopada 2015, 19:54
Po wielkich bólach, wywaliłem kreski i postawiłem cegły. Dzięki Mad :)

Kastore PW
11 listopada 2015, 20:12
Co to jest?

Warmonger PW
11 listopada 2015, 21:51
Wygląda jak piec, popularny element wystroju wnętrz kilkadziesiąt lat temu.

Nicolai PW
11 listopada 2015, 21:59
Chciałem się zapytać po co to coś ma kamulec na dachu, ale ANdre uświadomił mnie, że to świątynia głazu.

Andruids PW
11 listopada 2015, 22:01
@Nicolai Indeed.



@krasnolud99 Mała rada. Widać, że znasz się na architekturze tak trochę pobieżnie, a w grach Heroes I-III (jeśli starasz się stworzyć budynek do którejś z tych gier) dominują budowle bazujące na istniejących stylach w architekturze. Postaraj się znaleźć konkretną budowlę, która będzie odpowiadać twoim potrzebom (świątynia, twierdza, budynek mieszkalny) i dokładnie ją odwzoruj.

Kammer PW
11 listopada 2015, 22:07

Jaskinia Skarbów, czy to Ty?

zeryss PW
12 listopada 2015, 03:15
7 level unit Snake ice obgreit Heligven
Outward appearance:
It looks like a huge ice snake

krasnolud99 PW
12 listopada 2015, 07:05
Właśnie odwzorowałem budynek na którym się wzorowałem. Tylko widzę teraz, że okna będę musiał jeszcze raz oteksturować.

krasnolud99 PW
14 listopada 2015, 19:47
Kapitol, który przedstawiłem może być w mieście w wersji oteksturowanej czy nie?

Bacus PW
14 listopada 2015, 20:05
Oczywiście, że tekstury być muszą. To bardzo ważne i często potrafi nadać modelowi charakter. Nie zadawaj nawet takich pytań - tekstury to obowiązek :P

krasnolud99 PW
14 listopada 2015, 20:56
cytadela, ale spam tymi budynkami

Kastore PW
14 listopada 2015, 22:02
Co się stało z perspektywą w domku po prawej?

krasnolud99 PW
15 listopada 2015, 09:08
Nie ogarniam o co wam chodzi. Napiszcie normalnie co jest nie tak

Kastore PW
15 listopada 2015, 12:15
Napisaliśmy normalnie. Jak nie rozumiesz to polecam jakiś dobry słownik.
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 ... 22 - 23 - 24
temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel