Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [beta] Wrażenia, rewelacje, nowinki
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13

Blacklaizer PW
31 sierpnia 2015, 21:16
W większości zgadzam się z przedmówcami co do problemów i niedociągnięć bety VII. Ważne, że gra mi się przyjemniej niż w VI. Czego mi brakuje / co mi się nie podoba:
- brak niespodzianek: najeżdżając kursorem na surowiec, budynek ze strażnikami, skrzynkę z exp/złoto, czy tą co daje artefakt gra podaje mi dokładnie co dostanę. O ile przy surowcach ma to jakiś sens, gdy zbieram na jakiś budynek i potrzebuję wiedzieć ile zdobędę na mapie, to przy takim budynku ze strażnikami jest bezsensem. Jeszcze przed wejściem wiem co dostanę wygrywając bitwę, zero zaskoczenia, zero niespodzianki. Niszczy to trochę zabawę z eksploracji.
- gdy zaznaczam w ekranie budowy, żeby pokazywało mi tylko dostępne do zbudowania budynki, to po wzniesieniu czegoś/wyjściu i wejściu do zamku znowu widzę wszystko. Tak jakby gra miała w dupie moje prośby. Liczę, że to bug.
- brak podświetlania budynków w zamkach.

Miałem bug gdy wszedłem do lokacji, gdzie walczyło się z żywiołakami. Zanim zaczęła się walka, gra oznajmiła mi że wygrałem i dała wszystkie skarby :)

Troszkę o Lochu.
Całun Malassy (bo chyba tak się nazywa ich zdolność frakcyjna) jest w pytkę. Możliwość przechodzenia przez jednostki przeciwnika, żeby móc łatwiej flankować jest wykorzystywana praktycznie w każdej potyczce. Dodajmy do tego buffy i debuffy podczas wychodzenia z "ukrycia".
Nie znalazłem jednostki która byłaby zbędna. Każda pełni jakąś funkcję w armii. Spodobały mi się Minotaury Strażnicy którzy dokonują odwetu przed atakiem przeciwnika. Balista nakłada debuffy, a namiot medyka daje płaszcz który rani atakującą jednostkę. Nasz Hero może dostać umiejętność dzięki której zabiera kontratak zaatakowanej jednostce.

Jeszcze jedno spostrzeżenie. Umiejętności do machin wojennych są baaardzo dobre. Słabą armią można kosić wrogów samą balistą. Trójstrzałową :)

Yogoort PW
1 września 2015, 10:56
@Tego można kręcić kamerą za pomocą klawiszy page up, page down, end, home- któreś z tych, nie pamiętam teraz dokladnie;) Można tak kręcić zarówno na mapie przygody, jak i na polu walki. Na mapie przygody polecam przycisk Alt - podświetlanie obiektów:)

Tego PW
1 września 2015, 11:38
@Yogoort dzięki, to wiele zmienia :)

Pointer PW
1 września 2015, 13:34
Mam pytanie... Czy po zakończeniu beta testów posiadacze bety będą mogli grać sobie w nią do daty premiery na własny użytek?

Alamar PW
1 września 2015, 14:57
Oficjalnie nie. Nieoficjalnie... ktoś chyba na forum wspominał, że jest to możliwe, ale wymaga ingerencję w pliki.

Dark Dragon PW
1 września 2015, 15:16
Czyt. stworzenie cracka :P.

Kammer PW
1 września 2015, 15:18
Ale my tu w Grocie nie popieramy przecież takich rzeczy. :P

TTTr96 PW
2 września 2015, 12:12
Beta przedłużona do 7 września:


A ja ciągle mam 2 kody na zbyciu. :P

Tallos PW
2 września 2015, 22:08
Betę włączyłem dokładnie na chwilkę, ale obejrzałem bohaterów Sylwanu i mam pewną wątpliwość, gdyż nie znalazłem tam elfa z arcymistrzowskim szczęściem. Czy a) nie do końca zrozumiałem ułożenie skilli; b) beta korzysta jeszcze ze starszych pizz, c) w becie nie ma przedstawiciela odpowiedniej klasy czy d) kij wi?

dvoytek PW
3 września 2015, 19:57
Po nakierowaniu kursorem na swoją jednostkę podczas ruchu namiotu medyka wyświetla się liczba istot, które on wskrzesi. W rzeczywistości leczy ją tylko do pełnego zdrowia. Myślicie, że to błąd z wyświetlaniem nieprawidłowych informacji, czy namiot powinien wskrzeszać?
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13
temat: [beta] Wrażenia, rewelacje, nowinki

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel