Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] FreeH3 - otwarty projekt
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

AmiDaDeer PW
31 marca 2015, 17:00
Przecież macie model, możecie go w pełni zobaczyć jeśli tylko posiadacie Blendera.

J. M. Sower PW
31 marca 2015, 17:52
Dobra, to ja też dorzucę swoje trzy grosze ;). Łapcie model Juggernauta wraz z defami (miałem już zrobiony upload, więc co mi tam):
http://www.mediafire.com/download/au6ih4irofuxkiw/JuggBySower%5Bmodelstoo%5D.zip

Co do Blendera to jest ten problem, że przydałoby się w opisie dodać w jakiej wersji najlepiej otwierać model. Aktualnie nie będzie z tym problemu, ale gdy Blender już się trochę zmieni i ktoś odnajdzie tu jeden z pierwszych udostępnionych blendów to może się okazać, że coś nie chodzi jak powinno. Jak coś to Jugg zrobiony w wersji 2.71.

Edit: W sumie, to jak ktoś chce, to może się pobawić w wyrenderowanie mu animacji na mapę przygody. Byłbym wdzięczny w imieniu własnym i zespołu Forge ;).

AmiDaDeer PW
31 marca 2015, 18:06
Katalog z plikami Forge dodany, na razie z jednym uploadem - plikiem Sowera.

J. M. Sower PW
31 marca 2015, 18:10
Kuririn, co do jak najwierniejszego odtwarzania modeli, to przydałoby się, aby ktoś kto umie dobrze rysować zajął się narysowaniem takich rysunków jak poniżej, zawierających dobrze odwzorowane proporcje modeli z H3. Trzeba po prostu przysiąść z linijką na trochę do oryginalnych grafik, filmików itp. poprzeglądać także bazy danych z MM7-8, zebrać informacje i to rozrysować. Sam miałem się za to zabrać, ale ostatnio nie mam zbyt wiele wolnego czasu, a na to trzeba go trochę poświęcić, aby efekt był godny uwagi. Jest to niewyobrażalnie przydatne przy tego typu pracy.

Nephretes PW
31 marca 2015, 19:01
Niestety nie mogę podzielić się kocim magiem, część jego elementów używam w innych modelach, dodatkowo posiada animacje, które posiada mag, a jako autor nowego miasta muszę zadbać o brak powtarzalności.

Na pociechę inny produkt uboczny: reproduktorka, która nie wejdzie do alternatyw:
KLIK

Kuririn PW
31 marca 2015, 19:13
Cytat:
co do jak najwierniejszego odtwarzania modeli, to przydałoby się, aby ktoś kto umie dobrze rysować zajął się narysowaniem takich rysunków jak poniżej,

Tak wiem, Myślę że dałbym rade odtworzyć to na papierze, ale w tej chwili mam bardzo ograniczony czas... Jeżeli się przysiądę to wyjdzie dobra kopia, tak myślę, a czy wyjdzie zobaczymy w praniu...


J. M. Sower PW
13 lipca 2015, 19:22
Trochę to trwa, ale narysowałem już jeden z rzutów ciała, z proporcjami wzorowanymi generalnie na Żywiołaku ognia (rysując głowę dodałem sobie parę szczegółów od Ironfista ;) ). Ewentualne błędy (wydaje mi się, że golenie i może też ręce potrzebują pewnych poprawek) można już skorygować tworząc model 3D.

Tarnoob PW
13 lipca 2015, 20:48
Jestem pełen podziwu, choć jak pisałem – to wszystko wydaje się karkołomne.

Nie lepiej pomóc w dokończeniu dwóch–trzech projektów, które już są na warsztacie? HotA i Cove można uznać za gotowe. Pozostały Bastion, Oasis i Forge – dzięki Polakom na zaawansowanym etapie.

Jeżeli jednak FreeH3 powstanie – i zawierać będzie chociażby te miasta, a FreeH3 przyspieszy a nie opóźni pra­ce nad nimi – to byłbym zachwycony. To byłoby piękny powrót do Antagarichu – adaptacja wielu nowoczesnych e­le­men­tów z H4–7, których „trójce” brakuje, do przepięknego i klimatycznego świata rysowanego kreską godną Tra­cy Iwata oraz innych świetnych grafików NWC.

val-gaav PW
13 lipca 2015, 23:08
To nie jest takie proste. Wbrew temu co się może wydawać posiadanie kilku gotowych zamków to nie jest nawet połowa pracy. Obiekty mapy przygody i reszta grafik to bardzo dużo pracy, problematycznej w dodatku bo żmudnej (ekrany miast i jednostki dają więcej satysfakcji twórcom).

.. ale konkurencja dobrze zrobi mojemu projektowi więc życzę powodzenia :) .

Polecam za repozytorium prac wybrać jednak serwis który został do tego przeznaczony: http://opengameart.org (można tam tworzyć kolekcje z wgrywanych grafik oraz tagować prace)oraz zdecydować się na określoną licencję dla zbieranych grafik. Jest też tam sporo już gotowych rzeczy które można wykorzystać w FreeH3.

J. M. Sower PW
13 lipca 2015, 23:21
Ja raczej nie sądzę, aby udało nam się tego dokonać (może jakimś tam naszym następcom ;P ), ale tego typu grafiki mogą się przydać każdemu, przy pracy nad modami do zwykłego HoMMa. Ta idea najbardziej mi przyświeca w tym momencie ;).

Dodam też, że moja praca w tym kierunku nie spowalnia prac nad żadnym istniejącym projektem. Aktualnie pracuję tylko nad Forge i ostatnio pracowałem nad nim dość intensywnie, dzięki czemu już wkrótce powinna się ukazać nowa wersja. Szkic wykonałem w przerwie, nie mając za bardzo co robić w związku z Forge. Poza tym, tego typu materiały mogą wręcz przyspieszyć prace nad różnymi projektami ;).

zmudziak22 PW
16 lipca 2015, 11:40
Według mnie projekt ma sens, ale musi być lustrzanym odbiciem tego co mamy w H3(alternatywny świat, podział jednostek i rozplanowanie zamków, bohaterów, nazwy jednostek nie powinny być zabronione w wielu grach pojawiają się podobne nazwy).

Rok PW
16 lipca 2015, 16:16
Czy projekt zakłada również utworzenie nowych plików dźwiękowych i muzycznych?

PS. Imponujący rysunek, J. M. Sowerze. =) Wręcz zgopowy.

Kuririn PW
16 lipca 2015, 17:49
A ja zacząłem kiedyś humanoida pod HmmIII. Może coś z tego będzie ;)


Drwal PW
17 lipca 2015, 10:48
Rok:
=Czy projekt zakłada również utworzenie nowych plików dźwiękowych i muzycznych?

Oczywiście, że tak. Nawet Hobbit udostępnił już jakąś muzykę. Zresztą jej odbiór był niezwykle pozytywny.

Trith PW
1 sierpnia 2015, 23:27
Tak mi się zrobiło model zamku dla Wrót Żywiołów. Bo ten w ekranie miasta moim zdaniem nie prezentował się wystarczająco dobrze.

Pliki: defy oraz bitmapy (o kordynatach 0,0), model.

Kastore PW
1 sierpnia 2015, 23:31
Teraz wygląda sto razy gorzej. ^^

Trith PW
1 sierpnia 2015, 23:34
Przynajmniej jakaś odmiana. Poczuj ten powiew biedy i świeżości. Spiesz się, zaraz się skończy.

J. M. Sower PW
2 sierpnia 2015, 00:42
Model niezły tylko przydałoby się dopracować sposób umieszczenia na ekranie miasta. Jako, że udostępniłeś model, to może przysiądę do tego na chwilę i pobawię się nieco w 2D. Niejeden budynek Confluxu wymagałby podobnej podmianki ;).

Trith PW
2 sierpnia 2015, 01:50
To niestety problem tego miasta. Na palcach jednej ręki można wyliczyć, co w nim nie wymaga podmiany czy korekty.

witchking PW
3 sierpnia 2015, 17:05
Moim zdaniem zameczek prezentuje się całkiem cacy. Mała obróbka w 2d i będzie znacznie lepiej wyglądał niż oryginał.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6
temat: [VCMI/projekt] FreeH3 - otwarty projekt

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel