Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 106 - 107 - 108 ... 135 - 136 - 137

Azon PW
17 lipca 2015, 02:33
Nep:
Ostatnio mam mało czasu, ale udało mi się go trochę wygospodarować i zrobić ulepszonego skorpiona:

co powiecie?

Różnorodność kolorystyczna w Oazie? NIEMOŻLIWE! Tak, bardzo mi się podoba.

J. M. Sower PW
17 lipca 2015, 09:16
Jestem za! Czerń dodaje grozy dzięki czemu ulepszenie na pierwszy rzut oka wydaje się groźniejsze, a co za tym idzie, silniejsze.

Drwal PW
17 lipca 2015, 10:29
Pokazałbyś jak wygląda model? Coś czuje, że robi wrażenie. :)

Czarny skorpion wygląda dość dobrze, chociaż nie wiem czy nie brakuje w nim ostrości.

Matheo PW
17 lipca 2015, 12:11
Cytat:
co powiecie?
Tylko i wyłącznie : Dobra robota! Skorpion jest doskonały. Czerń i czerwień zawsze do siebie pasują. Naprawdę genialnie to wygląda.

Nephretes PW
17 lipca 2015, 20:56
Niestety nie jestem perfekcjonistą przy tak małej rozdzielczości, więc nie mogę pokazać w pełnym HD, bo babole wyjdą na światło dziennie :p Poza tym dobre oko, Drwalu- faktycznie nie poprawiałem ostrości



Planuję zrobić materiały promocyjne z renderami jednostek na czarnym tle (ala HoTa), ale najpierw muszę zdecydować się na finalny wygląd jednostek, a potem je poprawić.

Swoją drogą, mam pewien problem ze złożeniem defa. Pomijając złe ustawienie, które jest moim niedopatrzeniem jest on zbyt czarny, więc h3defmaker "zjada" go podczas zamiany w defa gdy renderuję na tle przezroczystym (czarnym domyślnie w bmp). Próbowałem też renderować go na innym tle ale nie pomogło. Czy ktoś nbardziej obeznany doradziłby co z tym zrobić?


Warmonger PW
17 lipca 2015, 21:00
Styl bardzo mi się podoba, natomiast w rozdzielczości defa te kolce są strasznie poszarpane i całość wygląda marnie.

J. M. Sower PW
17 lipca 2015, 21:10
W zakładce "World", ustawienie "Environment Lighting" na wartość 0.05 powinno załatwić sprawę. Model może być przez to odrobinkę jaśniejszy, bądź rozjaśnią się same cienie. W każdym razie problem powinien zniknąć i różnica powinna być niewielka. Jak nie zadziała to możesz nieco zwiększyć tę wartość.

Trith PW
17 lipca 2015, 21:36
Czy ten def sprawdzałeś tylko w VCMI, czy oglądałeś też poprzez DefPreview czy jak to się pokazuje w grze odpalonej przez SoD/WoG/ERA? Bo jeśli dobrze widzę i pamiętam, to masz tutaj do czynienia z błędem wyświetlania VCMI, który czasem zastępuje najciemniejszy kolor w palecie półprzezroczystym cieniem.

Kammer PW
17 lipca 2015, 21:51
Muszę przyznać, że jestem w szoku. Jest to pierwsza jednostka z Oazy, która wywołała u mnie autentyczne wow. Tak, tak, nawet zagrzebane w piasku nie wzbudził u mnie takiego podziwu.

Mówię - rzecz jasna - o ulepszeniu skorpiona. Brawa.

Tarnoob PW
17 lipca 2015, 23:40
Jest super! :-D Tak trzymaj, naprawdę dobra robota. NWC by się nie powstydziło. :-) Zarówno model, tekstury jak i oświetlenie pasują, dając realistyczny efekt, pasujący do reszty gry.

Nephretes PW
20 lipca 2015, 20:36
Podkręciłem environmental lighting ale nic to nie dało. Def prezentuje się zacnie w programie Defview, lecz dalej występują wspomniane przez Tritha cienie w samej grzze. Rozumiem, że na ten moment nic nie uda mi się z tym zrobić i trzeba czekać aż zostanie to naprawione w VCMI?

zmudziak22 PW
20 lipca 2015, 21:55
Najwidoczniej błąd wynika po stronie silnika, niż defa.

Kuririn PW
20 lipca 2015, 22:05
Tak, VCMI ma problem z czarnym kolorem :P Postawcie sobie np zamek nekropolii na śniegu
(mapa przygody).

Nephretes PW
20 września 2015, 20:32
Ten rok nie jest dla mnie zbyt łaskawy pod względem czasu, ale prace nad Oasis nie zostały zatrzymane. Oto gotowi bohaterowie dla miasta (w kolejności moc/magia). Zamierzamy wykorzystać zdobycze VCMI pod względem zróżnicowania na płeć


Drwal PW
20 września 2015, 20:39
Bardzo kolorowi i jaskrawi, ale chyba właśnie tak to powinno być w Oazie. Musiałbym pewnie zobaczyć w grze, by powiedzieć czy na pewno jest dobrze. Graficznie to jednak kapitalna praca.

Nicolai PW
20 września 2015, 20:49
Bardzo ładne, chcę to w Vori!

Fandor PW
20 września 2015, 21:13
Bohaterowie świetni, ogromne postępy od czasu pierwszych prac nad Oazą, mam co prawda wątpliwości odnośnie wyglądu 3 od lewej bohatera w grze, szczegóły mogą być trochę mniej widoczne, ale będziesz się martwić jak wrzucisz do gry. Nie mogę się doczekać aby móc zagrać Forge vs Oasis (dodałbym do tego Vori, ale chcę się tego doczekać).

marif PW
20 września 2015, 21:42
Wspaniała robota! Kolejne miasto, dla którego nie jest już kwestią "czy wyjdzie", ale raczej "kiedy wyjdzie".

Czy tylko mi się wydaje, czy od wyjścia Forge inni twórcy nie chcą być gorsi i też coś się rusza w innych projektach? Przed chwilą Bastion, teraz Oasis... może coś będzie o Preserve? ;)

zupapl PW
20 września 2015, 21:49
Bohaterowie wyglądają świetnie tak jak i ulepszony skorpion. Podoba mi się, że na ulepszenie zdecydowałeś się na ciemniejsze kolory.

PS Kocham cię za twój awatar Nephretes

Kammer PW
20 września 2015, 21:58
O, toto, avek Nepha jest faktycznie fantastyczny.
Bohaterowie też, ale mniej.
strona: 1 - 2 - 3 ... 106 - 107 - 108 ... 135 - 136 - 137
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel