Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 106 - 107 - 108 ... 135 - 136 - 137 | |
Azon |
Nep: Ostatnio mam mało czasu, ale udało mi się go trochę wygospodarować i zrobić ulepszonego skorpiona: co powiecie? Różnorodność kolorystyczna w Oazie? NIEMOŻLIWE! Tak, bardzo mi się podoba. |
J. M. Sower |
Jestem za! Czerń dodaje grozy dzięki czemu ulepszenie na pierwszy rzut oka wydaje się groźniejsze, a co za tym idzie, silniejsze. |
Drwal |
Pokazałbyś jak wygląda model? Coś czuje, że robi wrażenie. :) Czarny skorpion wygląda dość dobrze, chociaż nie wiem czy nie brakuje w nim ostrości. |
Matheo |
Cytat: Tylko i wyłącznie : Dobra robota! Skorpion jest doskonały. Czerń i czerwień zawsze do siebie pasują. Naprawdę genialnie to wygląda.
co powiecie? |
Nephretes |
Niestety nie jestem perfekcjonistą przy tak małej rozdzielczości, więc nie mogę pokazać w pełnym HD, bo babole wyjdą na światło dziennie :p Poza tym dobre oko, Drwalu- faktycznie nie poprawiałem ostrości Planuję zrobić materiały promocyjne z renderami jednostek na czarnym tle (ala HoTa), ale najpierw muszę zdecydować się na finalny wygląd jednostek, a potem je poprawić. Swoją drogą, mam pewien problem ze złożeniem defa. Pomijając złe ustawienie, które jest moim niedopatrzeniem jest on zbyt czarny, więc h3defmaker "zjada" go podczas zamiany w defa gdy renderuję na tle przezroczystym (czarnym domyślnie w bmp). Próbowałem też renderować go na innym tle ale nie pomogło. Czy ktoś nbardziej obeznany doradziłby co z tym zrobić? |
Warmonger |
Styl bardzo mi się podoba, natomiast w rozdzielczości defa te kolce są strasznie poszarpane i całość wygląda marnie. |
J. M. Sower |
W zakładce "World", ustawienie "Environment Lighting" na wartość 0.05 powinno załatwić sprawę. Model może być przez to odrobinkę jaśniejszy, bądź rozjaśnią się same cienie. W każdym razie problem powinien zniknąć i różnica powinna być niewielka. Jak nie zadziała to możesz nieco zwiększyć tę wartość. |
Trith |
Czy ten def sprawdzałeś tylko w VCMI, czy oglądałeś też poprzez DefPreview czy jak to się pokazuje w grze odpalonej przez SoD/WoG/ERA? Bo jeśli dobrze widzę i pamiętam, to masz tutaj do czynienia z błędem wyświetlania VCMI, który czasem zastępuje najciemniejszy kolor w palecie półprzezroczystym cieniem. |
Kammer |
Muszę przyznać, że jestem w szoku. Jest to pierwsza jednostka z Oazy, która wywołała u mnie autentyczne wow. Tak, tak, nawet zagrzebane w piasku nie wzbudził u mnie takiego podziwu. Mówię - rzecz jasna - o ulepszeniu skorpiona. Brawa. |
Tarnoob |
Jest super! :-D Tak trzymaj, naprawdę dobra robota. NWC by się nie powstydziło. :-) Zarówno model, tekstury jak i oświetlenie pasują, dając realistyczny efekt, pasujący do reszty gry. |
Nephretes |
Podkręciłem environmental lighting ale nic to nie dało. Def prezentuje się zacnie w programie Defview, lecz dalej występują wspomniane przez Tritha cienie w samej grzze. Rozumiem, że na ten moment nic nie uda mi się z tym zrobić i trzeba czekać aż zostanie to naprawione w VCMI? |
zmudziak22 |
Najwidoczniej błąd wynika po stronie silnika, niż defa. |
Kuririn |
Tak, VCMI ma problem z czarnym kolorem :P Postawcie sobie np zamek nekropolii na śniegu (mapa przygody). |
Nephretes |
Ten rok nie jest dla mnie zbyt łaskawy pod względem czasu, ale prace nad Oasis nie zostały zatrzymane. Oto gotowi bohaterowie dla miasta (w kolejności moc/magia). Zamierzamy wykorzystać zdobycze VCMI pod względem zróżnicowania na płeć |
Drwal |
Bardzo kolorowi i jaskrawi, ale chyba właśnie tak to powinno być w Oazie. Musiałbym pewnie zobaczyć w grze, by powiedzieć czy na pewno jest dobrze. Graficznie to jednak kapitalna praca. |
Nicolai |
Bardzo ładne, chcę to w Vori! |
Fandor |
Bohaterowie świetni, ogromne postępy od czasu pierwszych prac nad Oazą, mam co prawda wątpliwości odnośnie wyglądu 3 od lewej bohatera w grze, szczegóły mogą być trochę mniej widoczne, ale będziesz się martwić jak wrzucisz do gry. Nie mogę się doczekać aby móc zagrać Forge vs Oasis (dodałbym do tego Vori, ale chcę się tego doczekać). |
marif |
Wspaniała robota! Kolejne miasto, dla którego nie jest już kwestią "czy wyjdzie", ale raczej "kiedy wyjdzie". Czy tylko mi się wydaje, czy od wyjścia Forge inni twórcy nie chcą być gorsi i też coś się rusza w innych projektach? Przed chwilą Bastion, teraz Oasis... może coś będzie o Preserve? ;) |
zupapl |
Bohaterowie wyglądają świetnie tak jak i ulepszony skorpion. Podoba mi się, że na ulepszenie zdecydowałeś się na ciemniejsze kolory. PS Kocham cię za twój awatar Nephretes |
Kammer |
O, toto, avek Nepha jest faktycznie fantastyczny. Bohaterowie też, ale mniej. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 106 - 107 - 108 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel