Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 105 - 106 - 107 ... 135 - 136 - 137 | |
Matheo |
Cytat: Jest równie istotny co Skorpion, którego również nie ma i dlatego go pominąłem.W zestawieniu pominąłeś jednorożca, a szkoda bo jest istotny, Cytat: Oczywiście że są niewielkie, ale Biały, Czarny i Złoty są znacznie bardziej zróżnicowane niż Czerwony, Złoty i Żółty.jeśli ktoś mi powie, że są duże różnice w kolorystyce 4 pierwszych jednostek bastionu Pierwsze cztery jednostki Oazy wyglądają świetnie i bez zarzutów. Później pojawia się problem z kolorystyką. Przydałoby się coś stricto ciemnego dla kontrastu. Cytat: Ale wyróżnia się on wybitnie i o to tu chodzi. Nie twierdze że paleta barw każdego miasta ma być tęczą, ale każde miasto ma jednostkę wyraźnie odróżniającą się od reszty. Zauważ że Ent nie ma ani krztyny bieli. Natomiast Kotołak, który mógłby być dobrym kontrastem otrzymał złote ozdoby, a Mag również ma złote ornamenty.Wyróżnia się tylko ent (który ma kolory dokładnie jednostki podstawowej z bastionu) |
Tego |
Dajcie spokój. Są ważniejsze rzeczy niż kolory fatałaszków. Jak widać, opinie są różne, czyli dla części potencjalnych graczy jest dobrze. Lepiej nie będzie. |
Nephretes |
Na ten moment nie planuję szczególnych zmian w kolorystyce. Być może pojawią się one w późniejszym okresie, lecz to dopiero po pierwszych testach miasta. Mam nadzieję, że po drodze doczekamy się jeszcze edytora map do VCMI, bo powoli zaczynamy zajmować się także kwestiami fabularnymi, a pustynny asortyment oryginału nie zachwyca. Przy okazji zaznaczę, że wyjeżdżam na wakacje za granice i po drodze będę się musiał jeszcze obronić, więc miasto nie będzie się rozwijać równie szybko jak dotychczas, przynajmniej w kwestii grafiki 3D, bo być może reszta zespołu zechce pochwalić się publicznie swoimi postępami w innych aspektach rozbudowy moda. Uprzedzam na przyszłość, bo niektórzy lubią dopytywać się co chwile czy projekt żyje. |
Eggyslav |
Tego: Dajcie spokój. Są ważniejsze rzeczy niż kolory fatałaszków. Jak widać, opinie są różne, czyli dla części potencjalnych graczy jest dobrze. Lepiej nie będzie Zgadzam się, mnie na przykład podoba się obecny motyw kolorystyczny, bardzo pasuje do tematu przewodniego miasta, jest taki typowo "pustynny". Gdyby dać inne barwy, zwłaszcza zimne, jak błękit, czy zieleń, zrobiłby się z tego potwornie pstrokaty misz-masz, zupełnie bez sensu. To po prostu kwestia gustu, nie uda ci się zadowolić wszystkich Neph, więc lepiej takie rzeczy sam ustalaj, a jak się innym nie podoba, trudno. Pamiętaj, to twoje miasto, twoje dzieło, i twoje zasady. Owszem, zawsze chętnie ci doradzimy, ale jak prezentujesz nową grafikę, a odzew jest sprzeczny, to jest, jednym się podoba a innym nie, lepiej iść za własnym głosem, bo najważniejsza jest twoja wizja, wizja autora. |
marchewsz |
Cześć, nie chce mi się przekopywać przez te 106 stron (próbowałem!). Mógłby ktoś podesłać mi jak wygląda obecnie ekran miasta? Znalazłem ten: Ekran miasta Jednak jak już mówiłem nie mam cierpliwości aby kopać się przez wszystkie strony. Dobrym pomysłem byłoby zrobić jakiś taki post, w którym byłby prezentowane postępy prac, bez tych całych rozmów, po prostu takie suche fakty: na chwile obecną miasto wygląda tak: jednostki tak:. Pozdrawiam :) |
Morglin |
Sprawdzaj heroes3towns.com. |
Kammer |
witchking: Myślałem o tym: Proponuje zapoznać się z oryginalnymi defami Widać, że podczas ruchu włócznia się rusza. A u skorpiona jedynie nóżki się ruszają. |
Drwal |
Nie przesadzaj Kammer. Ogon i tułów też trochę drżą. Ważne by też nie przesadzić w drugą stronę - jak na przykład jednostki Axolotla. Można oczywiście troszkę go uelastycznić, nie wiem tylko czy w tym tkwi problem tej jednostki.:) |
Eggyslav |
Jak drwal powiedział, jeśli się przyjrzeć, skorpion cały "chodzi", kiwa żądłem, rusza głowotułowiem, nawet szczypce ruszają się do przodu i do tyłu... Mnie się podoba jak jest. |
GRYFFF |
Wszyscy krytycy uważajcie.. bo Neph stworzy swój: „klucz do mocy piekielnych” Tak że będzie otwierał wrota piekieł i wciągał wszystkich niegrzecznych (Nadużywających czarów i oszukujących podczas gry ( różne kody dla wygody .. :P ) ) przez monitor. .# Ps. Dla mnie może być to co jest, tak na 80 %, kilka małych poprawek z pewnością się przyda i każdy na nie liczy. Pamiętajmy że to jedynie fanowski mod a nie nowy (płatny) dodatek do hmm3. Twórca stara się jak może, to widać. |
Nephretes |
@marchewsz Cześć, a mi się nie chce robić podsumowania co chwilę gdy miasto nieustannie się zmienia. Chciałbym też zdementować jakoby strona heroes3towns zawierała aktualne informacje na temat miasta. Aktualizują ją Rosjanie, więc prędzej obecny stan można śledzić tutaj, bądź na HC. Oasis posiada osobną stronę na łamach kwasowej groty, ale aktualnie jest ona pusta i ten stan nie zmieni się do czasu wydania pierwszej wersji moda. Pozostaje czekać na ten chwalebny moment, albo nabyć cnotę zwaną "cierpliwością" jeśli chce się być na bieżąco. |
Kammer |
Niby masz rację, ale czemu by tak zrobić tam jednej podstrony poświęconej jednostkom, gdzie byłoby wszystko jasno wyszczególnione? W sumie można byłoby to nawet połączyć z prezentacją umiejętności/wstępnych statystyk. |
Nephretes |
Dokładnie dlatego, że line up choć posiada już wszystkie jednostki, nadal może mieć zmienioną kolejność, a przeto i statystyki i umiejętności specjalne, które będzie trzeba po drodze jeszcze dopasować pod możliwości VCMI. Gdy mam coś konkretnego to zwykle się chwalę, więc na ten moment musicie cierpliwie czekać aż się z tym uporamy. |
witchking |
Cytat: Widać, że podczas ruchu włócznia się rusza. A u skorpiona jedynie nóżki się ruszają. To może kilka innych przykładów Moim zdaniem wygląda ok: Na upartego można minimalnie zwiększyć ruch ogona. Reszty jednak bym nie ruszał. |
Morglin |
Nephretes: A czy ja coś takiego napisałem? Marchewsz wyraźnie zaznaczył, że nie ma ochoty na przekopywanie się przez te wszystkie strony na forach - w takim wypadku heroes3towns jest obecnie najlepszą alternatywą (bo jedyną :P). I raczej jest aktualizowana stosunkowo często, bo widać na niej ekran i jednostki, które zaprezentowałeś jako ostatnie (poza skorpionem, ale to pewnie kwestia czasu).
Chciałbym też zdementować jakoby strona heroes3towns zawierała aktualne informacje na temat miasta. Aktualizują ją Rosjanie, więc prędzej obecny stan można śledzić tutaj, bądź na HC. |
Nephretes |
Strona heroes3towns aktualizowana jest na podstawie tego co pokazuje im Hobbit i robi to on wedle własnego uznania, dlatego nie jest to źródło najświeższych informacji, a jedynie sporadycznego podsumowania wszystkiego w jednym miejscu. Tyle. |
Baloq |
Moim zdaniem skorpion jest idealny zarówno pod względem wyglądu jak i ruchu - trzeba wziąć poprawkę na to, że pajęczaki jako-takich widocznych ruchów mięśni nie mają jak w przypadku ww. piekielnego ogara, stąd ten ruch jest bardziej stateczny, ale moim skromnym zdaniem jest to na dobre - odpalcie sobie gdzieś na YT jak hasają skorpiony, nie wymachują one ogonami ani szczypcami na prawo i lewo, mają je właśnie dość statyczne. Ten minimalny ruch ogona oraz szczypiec wygląda dobrze, podobnież mechanika odnóży. Aktualnie chyba moja ulubiona jednostka autorstwa Nepha (takie małe zamiłowanie do insektoidów w fantastyce). @Edit: Tak patrzę na robotę Nepha i zazdrość mnie zżera niemiłosiernie. Czas się nauczyć robienia modeli 3D... :P |
J. M. Sower |
Nowy skorpion jest świetny. Jak dla mnie wygląda bardzo "heroesowo" ;). Ciekaw jestem jak będzie wyglądać całość animacji w grze. |
Nephretes |
Ostatnio mam mało czasu, ale udało mi się go trochę wygospodarować i zrobić ulepszonego skorpiona: co powiecie? |
Andruids |
Hm... według mnie jest dobry, choć chciałbym zobaczyć jakby wyglądało ulepszenie, gdyby było ozłocone zamiast oczernione. Kolce na ogonie są doskonałe. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 105 - 106 - 107 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel