Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [beta] Wrażenia, rewelacje, nowinki
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13

magius123123 PW
5 czerwca 2015, 00:26
Dziwnym trafem beta pozwala mi na wybór każdej z frakcji, ale w grze działa jedynie Akademia i Niebo (albo przystań, jak kto woli). Mam jednak listę bohaterów dla każdej z frakcji:

Stronghold:
Amari
Anga
Bilashi
Drakon
Gird
Ishi
Kibwe
Reem
Shani
Yog

Sylvan:
Agathin
Ciele
Dirael
Jenova
Lasir
Ossir
Sailin
Sinithala
Syrael
Tieru

Dungeon:
Ashbeth
Barloxorm (ledwo się doczytałem)
Etunia
Lethos
Sinitar
Sorshan
Sylsan
Yeshtar
Yrbeth
Yrris

Necropolis:
Charna
Giovanni
Kaspar
Ludmilla
Luna
Lyla
Merikh
Moander
Zakera
Zoltan

Wiem, że same imiona to nic, i że pewnie już niejedna osoba gdzieś to zobaczyła lub uświadczyła tego buga, ale zawsze coś :D Powrót Ciele, Zoltana, Yoga i paru innych to chyba nic złego :)

UPDATE: Przy grze frakcją nekropolis, mogę otworzyć okno bohatera. Brak jakichkolwiek grafik, ale widzę, że w armii mam "Skeleton"'y :D Wszedłem nawet w combat, ale widzę tylko liczby :( Modele nie istnieją w plikach bety :P

Acid Dragon PW
5 czerwca 2015, 00:47
To, czego się ledwie doczytałeś to najprawdopodobniej Darkstorm - minotaur z H3.
I gratuluję zdobycia klucza ;).

magius123123 PW
5 czerwca 2015, 01:03
Oh, ależ dziękuję Acid Dragonie :*
UPDATE2: Udało mi się wejść do miasta w Dungeonie... nic nie widać, ale mam pełne drzewko rozwoju, razem z jednostkami i muzyką :) Jak ktoś chce to mogę nagrać i wrzucić :D Nic nie widać w sensie miasta brak, tak samo jak ikonek, ale są nazwy i opisy budynków :D Ikonki są jedynie w Strongholdzie i Necropolis, ale samego miasta tam także brak

Update3: Tak dla ciekawskich moje odczucia co do budowli, JAK NIE LUBISZ SPOILERÓW TO NIE CZYTAJ!

Necropolis:
Powraca zamiana żywych na nieumarłych w armii, jedna z budowli zwiększa szansę na przyłączenie się neutralnych jednostek (żeby je zabić i zmienić w nieumarłych oczywiście :D ), mamy typowe Tower of Necromancy do lepszego wskrzeszania jednostek, namtaru w 1 ranku jako jedna z jednostek supportujących (typu siege, healer i to trzecie.. zapomniałem jak się nazywają, chyba warfare units, ale pewności nie mam), budowla Namtaru Temple, która daje 3 wieże do obrony zamku... czyli to Namtaru na nich siedzą :), reszta budynków mniej ciekawa, ALE staniemy przed nie fair wyborem... zwiększyć produkcję Pająków ALBO Liszy... Na chwilę obecną przy budowli liszów i wampirów funkcjonuje stara ikonka (nieupdatowany model).

Stronghold:
Budynek Dream Lodge daje możliwość produkcji Dream Catcherów jako siege unitów, drugi siege unit to "moat" + tym razem dwa nie fer wybory typu ten z Necropolis - Centaury LUB Harpie oraz Bazyliszki LUB Wiwerny

Sylvan:
Po paru próbach doszedłem do okna bohatera, jedna z klas to Thornsower.
Dokładne nazwy jednostek:
Pixie - Sprite
Dryad - Oak Dryad
Hunter - Master Hunter
Druid - Druid Elder
Moon Doe - Sun Deer
Blade Dancers - Blade Masters
Green Dragons/Treants - ulepszeń nie sprawdziłem, bo nie doszedłem tak daleko jeszcze, a tamte sprawdziłem z innych budowli w mieście lub upgradów.
Zdolność rasowa to Nature's Revenge

Nature's Revenge: Attacking enemies causes them to receive 1 stack of Nature's Revenge, increasing other unit's damage to that target.

Novice: Enemy creatures can get up to 1 Nature's Revenge mark

Mark of the Avenger - Hero attacks apply Nature's Revenge mark to target creature
Impede - Every Nature's Revenge mark reduces movement speed of target enemy creature by -1
Fast Reload - Balista gets a second attack by attacking an enemy with any number of Nature's Marks once per turn.

Expert: Enemy creatures can get up to 2 Nature's Revenge marks

Nazwa nieznana - Mother's Treant support ability provides an allied creature with +5 initiative and +2 movement buff
Nazwa nieznana - When casting a spell, hero receives +1 magic for every Nature's Revenge mark in play

Master: Enemy creatures can get up to 3 Nature's Revenge marks

Nazwa nieznana - When Nature's Revenge mark is removed, it deals 10-15 earth damage to the marked creature

Zdolność ostateczna: Attacks agains a target with 3 Nature's Revenge marks are always critical

Dungeon:
Stalker - Tracker
Assassin - Shade
Troglodyte - nie sprawdziłem
Medusa - Medusa Sorceresses
Strider - nie sprawdziłem
Minotaur - Minotaur Guard
Cave Hydra/Shadow Dragon - nie sprawdziłem
Faceless jako jeden ze siege unitów, klasa Ashbetha to Trickster, umiejętność rasowa to Shroud of Malassa (są ikonki i opisy)... oto wszystkie traity:
Shroud of Malassa:

Novice: Shrouded units can move through other units

Weak Spot - enemy stack gets -5 defence for the reminder of 1 combat turn when being attacked by allied unit.
Smoke Bomb - when allied creature loses Shrouded status, all adjacent creatures receive a -10 initiative debuff that lasts until the end of the next combat round.
Mephitic Scent - When an allied creature is walking through and enemy stack, it receives 1 dark magic damage for rvery 5 units in the stack.

Expert: Shrouded units receive +2movement

Nazwa nieznana - The hero attack also applies the Confusion debuff. Confusion surpresses the retaliation of a target creature, it is removed at the end of the turn of the currently active allied creature.
Nazwa nieznana - When an allied creature is performing a full-flanking melee attack, the target's attack value is halved for the retaliation.

Master: Creatures with Shrouded perform a critical attack on their next attack

Nazwa nieznana - Any allied creature that did not receive damage to the end of 1 combat round, receives Shrouded.

Zdolność ostateczna : Coordination- If an allied creature does a melee attack that is not retaliated, it does one immediate free attack on the same target.

Wygląda na pewno lepiej niż Meta Magic :P


I to wszystko :D Checie screeny to piszcie, mogę powysyłać :D



Idai PW
5 czerwca 2015, 01:23
Magius123123 gratuluję zdobycia klucza :). Do tego jeszcze miałeś dosyć szczęśliwego buga.

Przeglądałem podane przez ciebie imiona herosów i przyznam, że jestem zadowolony powrotem znajomych z podstawówki :). Niezmiernie cieszy mnie możliwość zagrania Ciele(m), moją ulubienicą z Confluxa. W Sanktuarium również było miło się z nią spotkać. Teraz wróci do korzeni :).

Darkstorm również budzi moje nadzieje i uwalnia łezkę wspomnień. Co do Lochu mam nadzieję, że grafikami będzie im bliżej 5 i 3. W 6 bohaterowie lochu byli niemal identyczni, mało klimatyczni. Będąc przy Lochu i Lethos w nowej odsłonie bardzo mnie będzie ciekawił. Uwielbiałem nim podtruwać wrogów.

W nekropolii szkieletor (czyżby brat Sandra) Moander był często przeze mnie wybierany. W sumie towarzyszył mi od 3. Najlepszy design miał w 4 jak ktoś pamięta :).

Do Strongholda nigdy nie pałałem miłością, więc nie mam w tym wypadku głębszych odczuć.

Co do pozostałych odkryć wrzucaj :) Dziwię się, że jeszcze ich tu nie ma :).

Przeglądam filmiki z bety. Dlaczego wszyscy pokazują początek. Chętnie bym zobaczył gameplay z bardziej zaawansowanego etapu gry.

Ok. Jakby się komuś znudziła beta zawsze chętnie skorzystam.



magius123123 PW
5 czerwca 2015, 02:10
Już uploaduję fotki na Mediafire, jest ich prawie 50 z całymi opisami budowli i skillów sylvanu i dungeonu. Jak wiecie czym i jak zrobić filmik, to dajcie znać, bo theme Dungeonu jest boskie, aż szkoda że nie możecie usłyszeć :D

http://www.mediafire.com/download/dlsi5xtx2rulg8c/Screenshots.rar

oto .rar z tymi fotkami :) Enjoy

Oooch, i btw za każdym razem mam tego buga teraz... Odkąd zdarzył się pierwszy raz tak teraz jest zawsze :D Oooo i jeszcze coś, jednostki nekropolii i strongholdu mają w pełni opisane umiejętności i efekty, ale to już jutro (albo raczej dziś) uploadnę :D Dobranoc wszystkim, 3 godziny się męczyłem z pisaniem tych info i robieniem fotek, a wszystko przez to,że nie umiem robić filmików :/

Yogoort PW
5 czerwca 2015, 08:41
jak ktoś chce kluczyk to proszę pisać, kto pierwszy ten lepszy

Kammer PW
5 czerwca 2015, 09:01
magiusie123123, łap OBSa. Ten kombajn sobie z tym poradzi. Aczkolwiek przyznam, że to, co wykopałeś daje doprawdy ciekawą zapowiedź całości gry. Powrót starych, dobrych bohaterów raczej nie będzie niczym zdrożnym, wręcz przeciwnie. Namtaru i Bezimienni jako machiny (jakkolwiek by to nie brzmiało) sprawiają wrażenia nadzwyczaj rozsądnego kompromisu między tym, co wybrali gracze a uniwersum.
Ogólnie nadal patrzę optymistycznie. Oby tylko moddingu nie zepsuli.

A kluczyk? Dasz to wezmę, nie dasz to inny skorzysta. :P

Yogoort PW
5 czerwca 2015, 09:09
@Kammer klucz poleciał na maila z twoich danych na kwasowej - miłego.

KammerKammerTo pozostaje mi jedynie podziękować - dzięki.

Markham98 PW
5 czerwca 2015, 09:16
Również gratuluję. Coś jest nie tak z tymi screenami. Nie widzę bohatera na mapie przygód, ekranu miast i ikonek budynków. Heroes VII zapowiada się ciekawie. Połudzę się tym, że może uruchomię go na wymaganiach minimalnych. Oby Heroes VII był tak rozwijany jak King's Bounty.

flapdzak PW
5 czerwca 2015, 09:35
Tak! Dirael będzie. Jednak coś mnie martwi. Gdzie jest Anven (nwm jak to się pisze)?

Co do Tieru, to go już pokazali:
http://vignette4.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/6/65/TieruDruid.jpg/revision/latest?cb=20150214123927&path-prefix=en
I ten z H5:
http://vignette2.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/f/f9/Sylvan_Tieru_128.jpg/revision/latest?cb=20120301193532&path-prefix=en

Odkryłem Amerykę. ;)

Yogoort PW
5 czerwca 2015, 09:51
Kilka moich impresji na temat bety:

1. Brak opisu bohatera przy wyborze do gry – powinna być klasa, skilwheel, specjalna zdolność bohatera

2. Wszystko jest zbyt małe – zwłaszcza na polu bitwy – albo max zoom i nie widzimy wszystkiego na polu bitwy albo wszystko staje się małe jak ikony

3. Kolory są zbyt wyblakłe, wszystko zlewa się ze sobą, kolory nie są soczyste przez co gra jest bura i brzydka

4. Ekran miasta wygląda jakby go malowało dziecko, budynki powinny być w jakiś sposób charakterystyczne dla swojego zastosowania np. powinny mieć jakieś cechy jednostek które są w nich rekrutowane teraz wszystko wygląda jak przypadkowo wrzucone klocki bez ładu i składu. W przypadku Akademii jest jeszcze ok., natomiast Przystań to porażka. Cały styl graficzny miasta mający przypominać obraz olejny może się i sprawdza w przypadku akademii ale nie potrafię sobie tego wyobrazić zupełnie dla Nekropolii, Sylvanu czy też Lochu.

5. Ekran rozwoju miasta wygląda bardzo brzydko, wszystko jest niby czytelne ale brzydko wykonane np. świecące linie połączeń między budynkami – koszmar. Tutaj powinni się minimalnie postarać i nadać jakiś rys graficzny (np. tło, kolor) pod każdą frakcję.

6. Ekran rekrutacji jednostek powinien zawierać dokładny opis każdej jednostki (po jej kliknięciu, podświetleniu), zbytkiem łaski byłoby dodanie artów (takich jakie znajdują się na stronie głównej H7). Ogólnie poza polem walki nie można nigdzie pełnego opisu jednostek znaleźć (statystyki + pasywy, umiejętności aktywne).

7. Mało wyraziste podkreślenie które jednostki są moje a które przeciwnika na pasku inicjatywy (chodzi oczywiście o jednostki tego samego typu np. podczas walki Przystań vs Przystań).

8. Skilwheel, klasy – pomysł na klasy bardzo dobry ale realizacja słaba. Bohater powinien mieć przypisane dwie umiejętności arcymistrzowskie i po jednej na poziomie mistrza i eksperta – żeby nadać rys klasie – resztę gracz powinien sobie wybierać sam. Sposób wyboru skili jest bardzo zły w tym momencie, narzucony styl powoduje, że bohaterowie są bardzo nudni i tak naprawdę nie ma kierunku ich rozwoju, chciałbym np. mieć możliwość zrobienie maga który jest dobry w kilku dziedzinach magii a nie jednej czy dwóch za to ma możliwość rozwoju do poziomu mistrzowskiego dyplomację, destiny, eksplorację czy coś innego. Chciałbym mieć możliwość zrobienia bohatera gubernatora który powinien się skupiać tylko na umiejętnościach z tym związanych Ekonomia, Eksploracja, Dyplomacja ale się nie da. Umiejętności są narzucone bardzo dziwnie i tworzą bardzo nudny zestaw. Połowa umiejętności powinna być determinowana przez klasę postaci a resztę gracz powinien mieć możliwość wyboru sam z ograniczeniami typu: bohater mocy nie może nauczyć się czarów na poziomie mistrza. Chociaż zrobienie mrocznego paladyna który mógłby władać mroczną magią byłoby ciekawe. Moje obawy dotyczące sposobu kreacji i rozwoju bohaterów niestety się potwierdziły – bohaterowie są po prostu nudni przez to jak zostały im przypisane na stałe umiejętności. Rozwiązaniem IDEALNYM byłaby możliwość zrobienia zupełnie swojego bohatera od początku do końca (jak w Heroes6) w oparciu o pewne oczywiście obostrzenia logiczne o czym pisałem wyżej.

9. Specjalne zdolności bohaterów są źle dobrane – np. bohater typu might którego specjalnością jest czar wody Zamieć i oczywiście bohater może rozwinąć magię wody tylko do poziomu eksperta. Inny przykład: Gloria klasa blademag, zdolność Disciple of Fire(czary ognia rzucane z bonusem +6do magii) i magia ognia z możliwością rozwoju tylko do eksperta EPIC FACE PALM To jest nie logiczne i głupie

10. Jednostki WARFARE są potwornie słabe (zarówno leczenie jak i balista/inne wariacje). Może po rozwinięciu kawałka pizzy odpowiedzialnego za nie to się zmieni – na obecnym etapie testów kiedy stack Cabirów wali za ok. 800(wartość wyświetlana) a piramidka za 67 to nie ma o czym mówić. Jestem w trakcie rozwijania bohatera z poziomem arcymistrzowskim machin wojennych i zobaczymy co z tego wyjdzie na najwyższym poziomie.

11. O bugach słów kilka:
a. bardzo często nie wyświetla się informacja o kontrataku jednostek,
b. czasem jednostki źle podchodzą do przeciwnika – mimo wskazania konkretnego miejsca z którego mają wykonać atak stają w innym miejscu,
c. w opisach kilku czarów zamiast konkretnej wartości są tylko procenty lub informację typu wartość 1 do wartość 2,
d. znikające modele budynków oraz bohaterów po odczycie gry z zapisanego stanu,
e. ogólne problemy z artefaktami – nie naliczające się statystyki, znikające artefakty.
f. Po upgrejdzie budynku University of magic zniknął bonus dla dodatkowego przyrostu jednostek z tytułu działania gubernatora Theodorusa
g. Czar GUST OF WIND nie przesuwa jednostek
h. Dziwnie zachowujące się jednostki latające (kręcą się w kółko podczas lotu)
i. Od cholery rożnych glichy itd. Ale to znany bug dla wszystkich posiadaczy Radeona z serii 5xxx oraz 6xxx

Moja platforma testowa:
AMD FX(tm)-8120 Eight Core 3,1GHz,
16GB RAMu
Radeon 6850 Gigabyte 1GB wersja OC.
Na płycie ASROCK


magius123123 PW
5 czerwca 2015, 12:04
Nie z fotkami jest nie tak, tylko tych frakcji w ogóle nie powinno być... bohaterów ani zamku po prostu nie ma. Jest tylko okno rozbudowy miasta i skillwheel. Po poludniu prześlę muzykę Dungeonu, reszta zamków ma już znane kawałki :D Szczerze to jest just ridiculous, to tak jakby zdradzili mi caaaaale info dotyczące pełnej wersji gry. A i kolejne odkrycie, przy wyborze frakcji jest suwak w dól, a tam miejsca starczyłoby na spokojnie jeszcze jedna frakcje, ale nie mogę wybrać. Może DLC?

Górski PW
5 czerwca 2015, 12:20
Może tak, ale rasy które przegrały w głosowaniu nie miały pojawić się w DLC. Sanktuarium? Albo coś nowego...

magius123123 PW
5 czerwca 2015, 12:32
Sanktuarium to byłby mądry wybór. :D Ale ja wolałbym coś innego. Nie mam dobrych wspomnień po sanktuarium z H6.

Górski PW
5 czerwca 2015, 13:05
Najlepiej Cytadelę z Heroes III. :D Kurde mogłem kupić tę betę. xP

magius123123 PW
5 czerwca 2015, 13:24
Uploaduję muzykę dungeonu w 3 partach po 30 sekund (nie ma żadnych przerw między partami, są to kontynuacje podzielone na party, żeby plik mniej zajmował). Moim zdaniem po tej 1minucie i 30sek nie dzieje się już nic ciekawego, najlepsza część muzyki to początek, potem trochę nudno, potem znowu fajnie, a potem już to samo do końca z powtórzeniem początku na samym końcu. Do 10 minut będzie update postu a w nim link do mediafire z .rar :D

UPDATE: http://www.mediafire.com/download/iqdeu1smt61dkj4/Movies.rar

Oto link :) Jak chcecie więcej to pisać to wrzucę resztę muzyki, ale jak mówiłem - nic ciekawego dalej nie ma.

Yogoort PW
5 czerwca 2015, 13:27
Mnie tam się marzy Forge, porządne miasto krasnoludów z jednostkami mechanicznymi np smok mechaniczny, także miło widziane byłyby jakieś krasie z garłaczami lub jakaś drużyna z mortarem i nie chodzi mi tutaj o zaprawę murarską ;) Sanktuarium też bym nie pogardził, bardzo udana frakcja. Jak się dobrze podstawka sprzeda to niewykluczone są dodatki a w nich kto wie, może być miejsce na wspomnianą frakcję, dla której jest miejsce pod suwakiem (to tak dla przypomnienia, bo twórcy mówili o tym tyle razy i było to poruszane w wielu wątkach). Niestety, znając politykę tych tępych wujów z UBI, to zamiast dopakować 7mkę we wszystkie frakcje, że tak powiem z kanonu, oraz rozbudować o pewne rozwiązania techniczne mechanikę gry, rozwiązania, które można właśnie rozwinąć w dodatkach, to pewnie puszczą tylko dodatek z Inferno, jakieś kampanie oparte na jakimś lubianym bohaterze i nara. Obecnie 7mka ma naprawdę dobre i solidne podstawy - oby nie spierniczyli tego wszystkiego i nie zaniedbali. Do poprawy jest jeszcze co nieco, a na pewno do sporego doszlifowania, niemniej jednak idzie to wszystko w dobrym kierunku. Już teraz, mimo wielu niedoróbek, bądź elementów które widziałbym inaczej, to gra ma coś w sobie, co mi każe siedzieć i jeszcze tutaj podjechać, jeszcze to kliknąć, jeszcze jedna bitwa, jeszcze tylko trochę pogram i będzie nowy level itd itd, syndrom kolejnej tury działa :)


magius123123 a nekromancji tam na skillpizzy nie upolowałeś czasem?

Idai PW
5 czerwca 2015, 13:30
Wszystkich magów proszę uprzejmie o sprawdzenie bohaterów pod kątem danej magii i podzielenie się opiniami. Mnie w szczególności interesuje powietrze i ziemia. Pokładam w tę grę ogromne nadzieje. Żałuje, że nie stać mnie chwilowo na preorder. Mam nadzieje na jak najwięcej waszych opinii.

Jeżeli jest ktokolwiek, kto może się podzielić betą, proszę bardzo. Ze swojej strony gwarantuje podzieleniem się info o każdej magii i gruntowne sprawdzenie Akademii.

magius123123 PW
5 czerwca 2015, 13:35
@Yogoort

Już robię fotki i nekromacji i umiejek twierdzy :D

Górski PW
5 czerwca 2015, 13:35
Kiedy powiedziałeś Forge, skojarzyło mi się z tym... :) acz krasnoludy również bym zobaczył, acz nie jako one same, jak to mieliśmy szanse ujrzeć w Heroes V, tylko jeszcze inne stwory jak koboldy, fenriry, może jakieś robakołaki xD, czy choćby ifryty jako "inny rodzaj" żywiołaków ognia.

EDIT

@magius123123

A jakieś stwory neutralne udało Ci się znaleźć? :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13
temat: [beta] Wrażenia, rewelacje, nowinki

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel