Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 97 - 98 - 99 ... 135 - 136 - 137 | |
AmiDaDeer |
Korkociąg! |
Kammer |
Ciągokork. Bo nawiązuje do typowego trzymania rąk na sarkofagu: |
Warmonger |
Ostatnia wersja była dobra. Jak będzie cały czas kręcił piruety, to może wydać się zbyt szalony. |
Nephretes |
@Warmonger Pytanie tylko czy jest to zgodne z mechaniką gry. Nie zaobserwowałem różnic w animacji poruszania się u innych. Korkociąg wygląda o wiele ciekawiej, ale może faktycznie się za mocno kręcić. PS Czy ktoś mi podpowie jak złożyć defa z tej animacji? Nigdy nie robiłem teleportującej sie jednostki. w Stop moving ma być całe wynurzenie? |
witchking |
Star moving to całe zanurzenie. Stop moving całe wynurzenie. Sam ruch zostawiasz pusty. Tak to chyba jakoś było;) |
Warmonger |
Oczywiście w umiejetności "FLY" trzeba ustawić "subtype" na 1, co oznacza teleportację. |
Nephretes |
Oasis powoli zbliża się do końca w kwestii jednostek :) Został jedynie skorpion i ulepszenie ducha i będziemy w domu. Tym razem jednostka trzeciego poziomu: Snakeman/Viper Model i animacje wykonał Trith |
Morglin |
Zdecydowanie najlepsza jednostka z dotąd prezentowanych (choć ogon wydaje mi się trochę zbyt podobny do tego meduzy). Powinieneś przekonać Tritha, by wykonał dla ciebie więcej jednostek (chociażby tego lamassu, który obecnie jest po prostu paskudny.). Radziłbym też porównać kolorystykę twoich jednostek z tymi trithowymi - jego są odpowiednio intensywne, twoje brzydko wyblakłe. |
ewerlordxp |
Te wężotwory żywcem przypominają Żmijoszpony/Vipermage z Diablo 2. Co do ich animacji nienaturalnie wygląda sama końcówka ogona. Poza tym animacja ulepszonej jednostki wydaje się trochę szybsza niż postawowej. |
Nephretes |
@Morglin Nie dziwi mnie to, w końcu do Tritha nadal dużo mi brakuje. Lamassu to osobna kwestia, ale z reszty jednostek jestem zadowolony i nie ma takiej potrzeby. Trith pewnie zrobiłby lepiej, ale uważam że moje też trzymają poziom. Za jakiś czas zrobię małe podsumowanie z fortecą na polu bitwy. @Ewerlordxp To jest taka sama ilość klatek i ten sam szkielet, więc animacja jest ta sama. Nie wykluczam, że pewne rzeczy poprawię. === Tymczasem przyda mi się wasza kreatywność. Zastanawiam się nad zaklęciami w gildii magów i umiejętnościami bohaterów Zaklęcia: jako że taktyka trochę skupia się na przeszkodach terenu- duch piasku rzuca ruchome piaski, mag lata i strzela, zaproponowałbym większą szansę uzyskania: 1) Ruchome piaski 2) Pole siłowe 3) Ściana ognia 4) Mina 5) Spowolnienie Należą one wszystkie do szkoły ognia i ziemii, czyli do tych preferowanych przez Oasis. Więcej zdrowia kosztuje mnie ustalenie umiejętności bohaterów: Podłożem Oasis będzie skorupa, ale logicznie że miasto kojarzy się z piaskiem stąd proponowałbym talenty niwelujące trudności związane z piaskiem 1) Znajdowanie drogi: brak kar na trudnych terenach się przyda 2) Odkrywanie: trochę bezużyteczne, ale powinni znać swe pustynie, o 3) Logistyka: wiadomo 4) Dyplomacja: Oasis trudni się niewolnictwem, a wiadomo że jeniec znacznie zwiększa zdolność negocjacji 5) Taktyka: Umm.. bo lubię 6) Magia ognia/ziemii - wiadomo Zablokowałbym magię wody i nawigację, bo powinni być kiepscy na morzu. |
Matikun |
Tirith wykonał dobrą robotę :D. Śledzę projekt już od momentu jego powstania, choć nie wypowiadam się za wiele w temacie, z tak niewielkiego i niepewnego projektu zrobiło się świetne miasto. Już nie mogę się doczekać, kiedy przyjdzie mi nim zagrać :D. |
Bacus |
Cytat: Tego raczej nie polecam. Jedynym bohaterem posiadającym specjalizację w magii była Adrienne. Talent ten jest zbyt potężny, aby posiadał go zwykły bohater z karczmy. 6) Magia ognia/ziemii - wiadomo Cytat: Wiesz czemu żaden bohater nie ma w tym specjalizacji? Bo też jest zbyt potężna, więc jako talent bohatera raczej odpada.4) Dyplomacja: Oasis trudni się niewolnictwem, a wiadomo że jeniec znacznie zwiększa zdolność negocjacji Cytat: Dodałbym do tego Nekromancje.Zablokowałbym magię wody i nawigację, bo powinni być kiepscy na morzu. Do tego dodam, że 5-6 bohaterów(1 magii, reszta mocy) powinni specjalizować się w jednostkach. Taki utarty szlak bym powiedział. |
ewerlordxp |
Niewątpliwie jakiś bohater ze specjalizacją w Inteligencji, Finansach i Mistycyźmie by się przydał. Skoro miasto związane z niewolnikami to większa szansa także na Przywołanie żywiołaków Ziemi/Ognia, Oślepienie i Ofiara. |
Nephretes |
Chyba źle się wyraziłem, miałem na myśli prawdopodobieństwo wylosowania umiejętności drugorzędowej podczas zdobywania poziomu, a nie specjalność na start. Specjalizacje są już prawie zaplanowane i w swoim czasie się nimi podzielimy. W każdym razie nie znam się na kwestiach związanych z balansem, dlatego pozwoliłem sobie was o to zapytać |
Matheo |
Węże są niesamowite! Absolutna rewelacja. Wiedziałem, że będą świetne a i tak jestem mile zaskoczony. |
Górski |
Jednostki wyszły świetnie Neph, trzymaj tak dalej! :) I taka ciekawostka :). Pewnie wężoludzia też niedługo dodadzą. |
zmudziak22 |
Mam nadzieję, że niebawem zagram tym miastem. Czy wygląd miasta będzie zależny od zbudowanych fortyfikacji miasta? |
Górski |
Tak jak mówiłem, na heroes 3 towns można zobaczyć resztę jednostek. :) |
Nephretes |
@zmudziak22 Tak. To jest stara grafika, ale mniej więcej tak będzie to wyglądało, oczywiście wymaga to jeszcze sporo pracy |
GRYFFF |
Projekt zbliża się ku końcowi, więc póki czas dopiszę napiszę kilka słów od siebie: Wpadł mi pomysł na nową balistę, mogła by bardziej uatrakcyjnić Oasis . Mam na myśli katapultę bitewną, miotającą bomby zapalające ( garnki wypełnione smołą, oliwą lub greckim ogniem). Pocisk pozostawiał by ścianę ognia przez 1.ną turę + zadawał masowe obrażenia. Myślałem też nad wielkim słonecznym zwierciadłem, odbijającym potężny promień, niczym laser . Widzę też że kilka artefaktów, nie ma jeszcze przypisanych właściwości: 1 – tarcza, propozycje: „ Tarcza ifryta” - właściwości: 3.y do obrony + masowa tarcza ognia w momencie rozpoczęcia bitwy. „ Sułtańska tarcza” właściwości: masowa anty magia + zmniejszała by obronę wrogich wojsk o kilka punktów. 2 – buciki, propozycje: „ Trzewiki janczara ” :) – zwiększenie szybkości i zasięgu ruchu wojsk na polu walki lub niwelowały by straty morale w przypadku mieszanych armii. 3 – Szabelka, jeśli się pojawi ( bo się takowej nie dopatrzyłem..) mogła by dawać wszystkim jednostkom możliwość wykonania ciosu specjalnego: uderzenie śmierci itp.. Proponowana nazwa: „Diamentowa szabla ” lub „ Ostrze pustyni ”. 4- + Ewentualny składany artefakt.. : „ Piaskowa zbroja”- niwelowała by siłę wrogiego ataku o 70% .. Ps. Co do Lamassu, osobiście uważam że zionięcie światłem ( obejmowało by 2.e jednostki jak w przypadku smoków..Dodatkowo zwiększone obrażenia na wszystkich nie umarłych i jednostki inferno ), będzie robić lepsze wrażenie niż atak kopytkami. + Ulepszeni mogli by mieć odporność na oślepienie.. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 97 - 98 - 99 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel