Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 22 - 23 - 24 | |
krasnolud99 |
Lepszy ogień ale nie wiem czy tego oczekujecie Byłbym niezmiernie uradowany gdybyście zaakceptowali taki ogień, bo w takim wypadku zrobiłbym fort. |
Mad Hatter |
Proponuje ci abyś się zajął innymi obiektami bo robisz postępy a teraz nadmiernie skupianie się nad jednym elementem może nie jest dobrym pomysłem bo może za tydzień lub dwa nauczysz się czegoś nowego co ci pozwoli lepiej to wykonać, a jak będziesz miał już panoramę to zawsze będzie już można doszlifować szczegóły i porównać z resztą obiektów. |
krasnolud99 |
fort |
Eggyslav |
Zgaduję że to fort, tak? Trzeba go zdecydowanie dopracować, zwłaszcza blanki wyglądają kiepsko..... |
krasnolud99 |
poprawione blanki, jeśli źle wyglądają i dużo jeszcze trzeba tu poprawić to zrobie nowy fort. |
Demorator |
Mógłbyś zamienić proporcje między, zębami krenelaży i przestrzeniami między nimi, i dodać pierwsze piętro, jako kolejną część na, której można ustawić łuczników. I obowiązkowo dodać jakieś fundamenty, lub piaskowe kopce, które sprawiałyby wrażenie, że fort jest "wbity" w ziemię. |
Eggyslav |
Tak jak Demorator napisał, I ja jeszcze dodam swoje dwa grosze: Po pierwsze, przydały by się okna na pierwszej kondygnacji. Ogólnie, więcej szczegółów, bo wygląda to zbyt jednolicie. Po drugie, w bramie przydały by się wrota, albo chociaż krata (portucullis). No, bo co to za twierdza która stoi otworem dla najeźdźców? Po trzecie, Chciałbym też zobaczyć rozbudowę do Cytadeli i Zamku. |
krasnolud99 |
Czas na ostatni fort teraz go porzucam i zrobie nowy. |
Pointer |
Eggyslav: A Magazyn w Inferno, czyli trzy korce z siarką, to co? Poza tym, że generuje rtęć, to nic... :P |
krasnolud99 |
Uprzedzam przed zbędnymi pytaniami i narzekaniami: Będę to poprawiał. Celem wrzucenia tego tu była możliwość poprawienia tego zgodnie z waszymi gustami. |
AmiDaDeer |
Ale... Co to jest? |
Górski |
Fort. |
AmiDaDeer |
Nie wygląda zupełnie jak fort. Nie nadaje się właściwie do niczego. |
Kuririn |
Dołączam się do sugestii Hobba... |
Warmonger |
Nieforemna masa z dodatkowymi kolorowymi powierzchniami, które nie wiadomo, czym są. Może lepiej porównaj to z jakąkolwiek grafiką docelową i wysuń wnioski. |
Arszonto |
Litości, zostaw ten sculpt mode. Nie osiągniesz tak żadnego efektu. Spróbuj wymodelować jakiś podstawowy kształt fortu po czym zabierz się za detal, i dopiero ewentualnie zagęszcz siatkę celem wyrzeźbienia jakichś niezbędnych szczegółów bądź poprawek. |
Kammer |
A ja tu widzę twarz. Są fioletowe włosy, pomarańczowa grzywka, taki oczy z niebieskimi brwiami, wielki, szary nos i usta. Zatem - nie jest tak źle! |
krasnolud99 |
Hm... Da się na to patrzeć? |
Mad Hatter |
Wywal to Miło że dodałeś pewne ozdoby ale cała struktura jest naruszona i brzydko wygląda. |
Morglin |
Powinieneś zrezygnować z tego modelu. Cokolwiek zrobisz, to i tak go nie uratujesz. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 22 - 23 - 24 |
temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel