Witaj Nieznajomy!
|
temat: [fanfikcja] Czasy Starożytne Homm komnata: Jarmark Cudów |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 23 - 24 - 25 | |
Kastore |
To stwierdzenie jest z góry błędne, drogi TopFunny, gdyż zakładasz, że owa nadzieja kiedyś była. |
Wolfheart |
*wzdycha* po prostu jak grochem o ścianę. Niczego się nienauczyłeś z tego co ci piszemy. |
orodreth |
Otóż mam już prawie gotowe miasto Chaosu (Bounty) I jeszcze chciałbym zrobić miasto Ładu (Glacier) Jak ktoś ma pomysły na jednostki śnieżne to chętnie wysłucham. |
Górski |
Dobra: bałwan, żółty śnieg, sopel lodu, zamrożona coca-cola, lody koral, nieokrzesany płatek śniegu. |
Wolfheart |
A najsilniejszą jednostką będzie Święty Mikołaj :P |
orodreth |
Ma ktoś jakieś pomysły na klasy bohaterów do miasta chaosu, lodowych stworów bądź naturołaków (roślino kamiennych stworów). |
orodreth |
Mam już prawie gotowe opisy jeszcze 3 miast. Nie wiem które dać pierwsze. Bounty (miasto Chaosu), Biom (roślionstowy), Glacier (lodowe miasto) Jak myślicie ??? |
orodreth |
W takim razie daję neutralne jednostki do dodatku Powrót na Początek Neutrale występują tylko podwodą (nie można ich mieć na lądzie) 1. Anomalicaris Latąjąco-pływający Nju (coś jakby ziemniak z skrzydło-płetwami) 2. Krążkopław Rozgwiazda (Staryu) 3. Delfin Rekin 4. Elf Głębinowy (elf morski z kolcami na głowie, i płetwami przy nogach) Manta 5. Wieloryb 6. Pliozaur 7. Cthulu |
orodreth |
Korzystając z mojego tematu to muszę to powiedzieć. Otóż jak to jest że księża katolicy mówią że smoki, demony, śmierć i wilki są wrogiem człowieka. Tymczasem okazuje się że Elrath, Kha-Beleth, Sandro i Psy najwięcej zrobili na rzecz ludzi. O co tu chodzi ??? Za to Ptaki, Gryfy i Jelenie zdradzili ludzi przyłączając się do elfów leśnych. |
orodreth |
Ma ktoś jakiś dobry skrót fabuły final fantasy bo nie radzę sobie z ogarnięciem 16 części ??? |
orodreth |
Mam pytanie do was. Co najpierw przedstawić bo za jakiś tydzień idę na terapię uzależnionych od kompa i kończę z heroesem. Mam tak: Heroes III Cywilizację Mechanikę do Heroes IX (punkty bohaterów i jednostek) Biografie Bohaterów Heroes IX 5 Dodatkowych miast: Dobre: - Biom - Glacier Złe: - Bounty - Gehenna Neutralne: - Abysal PS Historia Świata (od 5 mld lat temu do epoki lodowcowej) - z Heroesa jest historia wojen żywiołaków |
orodreth |
Mechanika do heroes ??? - 4 rodzaje bohaterów. 1 Magiczny żeby co turę rzucić jakieś zaklęcie 1 Zrównoważony żeby machiny bojowe i namiot medyka do czegoś się z przydał (level machiny zależny od levelu tego bohatera) 1 Niemagiczny (żeby zwiększał wraz z levelem zasoby i statystyki jednostek) 1 W polu do walki wręcz na podobieństwo Łucznika z Heroes IV (wielka obrona i obrażenia) - Tylko bohater w polu może zginąć od obrażeń, pozostali giną tylko wtedy jeśli: a) magiczny ma 0 pkt. many (po 20 levelu zmienia nazwę klasy i zamiast ginąć wraca do najbliższego miasta) b) niemagiczny mamy 0 jednostek (jeśli mamy sztandar wojenny możemy wycofać się do najbliższego obiektu mającego naszą flagę) c) Zrównoważony mamy 0 machin bojowych (jeśli mamy statek w stoczni lub inny pojazd wracamy do najbliższego pojazdu lub oflagowanej przez nas stoczni, lub miasta jeśli te ma stocznie) - Bohater w polu otrzymuję od 1 do 10 levelu 100 pkt. życia za każdy level, a od 11 levelu + 1000 pkt. życia za każdy level. - 14 slotów, 4 na bohaterów, 3 na machiny bojowe, i 7 na jednostki. Level jednostek od 1 do 9 poziomu (8 poziom i 9 są neutralne) - Według potęgi pkt. życia jednostek to znaczy level 1 ma ok. 4 pkt. życia, 2 ma ok. 16 pkt. życia, a 9 ma 270000 pkt. życia. Wtedy było by z czego zbierać doświadczenie. - Przy najmniej jeden poziom z 3 ulepszeniami - w tym 3 ulepszenie dawało by możliwość zajmowania miasta bez bohatera. - 8 level w postaci Bossa którego się nie zabija tylko dołącza do nas w nagrodę za rozbudowanie wszystkich 7 poziomów w mieście (bossa można rekrutować w ilości 2 na tydzień). - Większa Rekrutacja w ilości ok. 270 - 1 level 125 - 2 level 64 - 3 level 32 - 4 level 15 - 5 level 5 - 6 level 3 - 7 level - Kilka możliwości wyboru alternatywnych jednostek (tylko z sensem czyli z prawdziwa różnicą) - Możliwość budowy nie tylko statku morskiego, ale również latającego lub na specjalnych mapach podwodnego i kosmicznego. Oraz możliwość robienia tuneli między korytarzami w podziemiach. - 15 frakcji do wyboru (5 dobrych, 5 złych, 5 neutralnych) - Systemu gdzie na początku 1 do 10 levelu bohater zdobywa pkt. w statystykach, a od 11 poziomu jest to % punktów w ilości % zależnego od levelu (początkowe 11 % starczy na minimum 11 % z 11 pkt. czyli 1 pkt.). Ponadto po 10 levelu bohater ma ulepszoną klasę (zmiana nazwy klasy bohatera i dodatkowa umiejętność). * mając 100 level mamy minimum 100 pkt. za level + 100 % pkt. z levelu czyli minimum 200 pkt. - pkt. energii zamiast złota (na zakup jednostek). Złota zwiększało by doświadczenie i szczęście jednostek i bohaterów. Pkt. energii dawały by jednostki w ilości 1 pkt. za 1 jednostkę 1 levelu 2 pkt. za 1 jedn. 2 levelu 4 pkt. za 1 jedn. 3 levelu 8 pkt. za 1 jedn. 4 levelu 16 pkt. za 1 jedn. 5 levelu 32 pkt. za 1 jedn. 6 levelu 64 pkt. za 1 jedn. 7 levelu 128 pkt. za 1 jedn. 8 levelu 256 pkt. za 1 jedn. 9 levelu - pkt. waleczności (chęci do walki) zwiększające obrażenia o 2 % na level (dając szanse pokonania potężnych jednostek) i zmniejszające pkt. waleczności wrogich jednostek bez bohatera o 1 % na level. - Każda jednostka ulepszona z specjalną umiejętnością do kupienia w mieście, oraz zwiększoną szansę na zadziałanie tej specjalnej umiejętności (Favor - przychylność bogów). Favor byłby zależny do ilości Aniołów w mieście (w każdym mieście jest przynajmniej 1 jednostka anioł) lub ilości Bogów (Olbrzymów) w ilości 2 razy więcej niż anioły. Diabły, Anioły i Nazgule mogą po śmierci wracać do miasta (zwiększając rekrutacje tych istot) - Obrażenia w ilości 1/3 pkt. życia 1 level 1/4 pkt. życia 2 level 1/5 pkt. życia 3 level 1/6 pkt. życia 4 level 1/7 pkt. życia 5 level 1/8 pkt. życia 6 level 1/9 pkt. życia 7 level 1/10 pkt. życia 8 level 1/11 pkt. życia 9 level - Punkty Ataku (jako bonus dodatkowe obrażenia) i Obrona (bonus mniejsze obrażenia) w ilości 1 level ok. 10 2 level 10 - 20 3 level 20 - 30 4 level 30 - 40 (ok. 50 3 ulepszenie, ok. 60 4 ulepszenie) 5 level 40 - 50 6 level 50 - 70 7 level 70 - 90 8 level 90 - 120 9 level 120 - 150 - Im więcej mamy jednostek do rekrutacji, ale nie rekrutowanych tym większe mamy dochody w złocie, a więc większe szczęście - Ilość strzał jednostki wyznacza ile może oddać ataków na turę (z łuku można 1 atak, a z działa maszynowego nawet 1000 - obrażenia razy 1000, z kolei działo plazmowe/laserwe ma nieograniczoną liczbę strzałów - obrażenia razy ilość energii zużytej na zakup jednostki czyli powyżej 1000 jest silniejsze niż maszynówka) - Tak zwane czary trwałe które zmieniają nie tylko parametry lub wyrządzają obrażenia ale ponadto zmieniają teren na polu bitwy (zostaje krater, dziura, ognisko, zawalone drzewo). Aby rzucić czar trwały trzeba mieć pkt. magicznej substancji (na powierzchni woda z studni lub potoku, podwodą i w podziemiach kryształy, w kosmosie kule antymaterii, w terenie wulkanicznym ogniki) - Duch Żywiołów na 5 levelu w każdej frakcji dający dodatkowe pkt. many za każdą jednostkę tego oddziału (za 1 ducha żywiołów mamy + 5 pkt. many, czyli za 50 mamy + 250 pkt. many) - Pkt. Mocy magicznej zwiększającej czas trwania i siłę czarów błogosławieństw i klątw. Z kolei dla czarów bojowych dających szansę rzucenia takiego czaru o 1 raz więcej w czasie za każdy pkt. mocy (to znaczy mając 100 pkt. mocy możemy 100 razy rzucić czar bojowy na wrogów o ile mamy manę na niego). Z taką mocą magia miała by sens. - Odporność na magię nie kończąca się na 100 %, tylko powyżej 100 % każdy % zmienia się na odbicie magicznych obrażeń. - Szkoły magiczne każda z 10 poziomów (po 1 zaklęciu na każdy poziom): Magia Światła Magia Powietrza Magia Śmierci Magia Ognia Magia Ziemi Magia Wody Magia Losu Magia Uczuć Magia Ciała Magia Liczb Magia Natury Magia Chaosu Magia Mrozu Magia Pierwotna Magia Narodzin - 15 specjalnych frakcyjnych umiejętności (jak. np. Ciemność - Assylum czyli ukrywanie oddziałów lub Demonizacja - Inferno coś podobnego do nekromancji) - Specjalne zasoby (np. gwiezdna stal, rtęć) służą tylko do rozbudowy miasta - Występuje zasób jedzenia który powoduję większy przyrost jednostek w ilości 1 na każdą porcję. Z pomocą jedzenia można znacznie zwiększyć przyrost najsilniejszych jednostek (z najmniejszą rekrutacją) - Machina bojowa z 1000 pkt. życia na początek, zwiększająca życie o 1000 pkt. życia za każdy level bohatera zrównoważonego. - Zasięg ruchu na polu walki zależny od szybkości. od 1 do 100 pól. 100 pól pozwala przejść całą mapę. Jeśli jednostka ma więcej niż 100 pkt. (np. Anioł) to może wykonać 2 ruch w zasięgu (pkt. szybkości - 100 pkt.). Więc mając 350 pkt. ruchu możemy 2 razy się ruszyć na całym polu walki, i o 50 % mapy w 3 ruchu w tej samej turze. - Zasięg ruchu na mapie przygody w ilości 1 do 10000 pkt. Mając 10000 pkt. ruchu możemy przejść cała mapę jeśli idziemy po drodze, lub pół po zaroślach. Lub 1000 pkt. ruchu jeśli wiercimy w podziemiach tunel swoimi machinami. - % Inicjatywy zależne od levelu bohatera niemagicznego (każda jednostka ma czas na ruch, zwiększony o % z levelu bohatera, mając 100 level mamy 2 razy dłuższy czas tury) Po za tym ilość pkt. inicjatywy wyznacza nam zasięg pól taktyki (100 pkt. daję możliwość rozmieszczenia po całym polu walki) |
orodreth |
Postanowiłem opowiedzieć Historię Wszechświata od początku Więc Wstęp Powstanie Uniwersu z Niczego Bóg wypełnia przestrzeń niebem, wszystko poza nim to nicość Bóg oddziela niebo od rzeczywistości, rzeczywistość jest ostrosłupem (trójkątnym) piramidą - doskonały kształt Zmieszanie nieba z rzeczywistością tworzy przestrzeń pośrednią (sen), Przestrzeń staje się Sześcianem (każdy obiekt w ostrosłupie który przekroczy prędkość nieskończoności wchodzi w część sześcianu gdzie jest niebo) Bóg stwarza myśl jako prostą linię po środku ostrosłupa (myśl jest zawsze w rzeczywistości). Myśl próbuje poznać Boga, każdorazowe jej próby powodują zaburzenie paska many (linii która jest myślą) i zmieniają ją w falę (sinusoidę). Bóg daję Myśli wolna wolę ta stwarza siebie powstaje dusza (stwarza myśl własną inną niż cel czyli przeznaczenie - myśl prawa/właściwa) W efekcie powstają iluzoryczne wersje myśli powstaję hologram w kształcie półkuli (pod ostrosłupem). Okazuje się że połowa myśli jest zgodna z przeznaczeniem (wolą boga) w efekcie powstaję kula zakresu myśli w której połowa jest realna zgodna z myślą Boga (nad Ostrosłupem), a połowa nierealna (pod ostrosłupem). Powstaje dusza czyli sferyczny zakres myśli. Dzieję się to 93000 mln lat temu i dla Boga jest to Rozszerzenie Przestrzeni do nieskończoności. I powstanie duszy. Niebawem zgodnie z planem Boga Dusza poprzez myśl celową (sensowną dla boga) tworzy wizję swoich myśli powstaje wzrok (szczyt ostrosłupa rzeczywistości jak ołówek szkicuję wizję - prostą linię). Prosta linia zaczyna myśleć czyli z płaskiej linii (wizji) stanu niebytu uzyskuje cel co sprawia że tworzy się nowa pradusza (kula) powstaję płeć (płeć pierwsza czyli rysujący ostrosłupokula i druga wirująca kula). Poprzez działanie Dusza rysująca może stworzyć nowe dusze wirujące lub jeśli nada jej taki sam sens/przeznaczenie stworzyć nowe dusze rysujące. Tymczasem Wirująca dusza może stworzyć nowe dusze wirujące, lub powtarzając sens/przeznaczenie swojego stwórcy stworzyć nowe dusze rysujące. 15000 mln Pojawiają się cząstki i cały wszechświat staje się masą kulek lub ostrosłupokul. W ten czas zawsze przynajmniej w jednym punkcie cząstki się dotykały. I w ten czas postała myśl co by się stało gdyby przestały się dotykać. Aby to zrobić pewna cząstka oddala się od reszty powstaje pustka/przerwa. Za tą cząstką inne cząstki wirujące robią to samo w efekcie nagle rzeczywistość się rozszerza. A cząstki oddzielone stają się jakby gwiazdami w nieskończonej rzeczywistości. Tymczasem cząstki rysujące tworzą kolejne linie łączące wirujące cząstki (powstają jakby gwiazdozbiory). Niestety Rzeczywistość zaczyna się rozpraszać. A po osiągnięciu prędkości oddalania większej niż nieskończoność cząstki wirujące odchodzą do nieba. Liczba cząstek w rzeczywistości drastycznie spada. W efekcie aby ratować swoje dzieło pewna cząstka rysująca sprzeciwia się bogu i tworzy myśl przeciwną wobec przeznaczenia/boga i tak staje się podwójnym ostrosłupem (ostrosłup na górze, i ostrosłup na dole). Wkrótce wszystkie cząstki rysujące również odchodzą do nieba. Rzeczywistość z Piramidy zamienia się w półkole z cząstki rysującej która przybrała postać Piramid połączonych dnem. Następnie poprzez opór tworzy myśli wychodzące poza sferę. Staje się jakby gwiazdą, a a następnie jakby grzybem (cześć w niebie i rzeczywistości to kapelusz, a cześć w nierealności jest piramidą odwróconą szczytem w dół) 14000 mln Ostatnia cząstka rysująca jako Moc Kopuły rozmawia z Bogiem i chcę wszystko zobaczyć, nim pójdzie do nieba. Bóg stwarza wszelkie kształty na niebie gwiazdozbiory. Tymczasem cząstka grzybowata swym dnem maluję w nierealności okrąg. W efekcie staję się cząstką many/wodoru (orbital w fizyce kwantowej). W efekcie ruchu okrężnego Moc Kopuły staję się nieskończenie wielka Wypełnia całą rzeczywistość. Tymczasem powstaje płaszczyzna w kształcie dysku w nierealności. W pewnym momencie moc kopuły przybiera postać huraganu i pojawia się środek pusty równocześnie myśl oporu wobec pójścia do nieba do chodzi do realności. Powstaje coś co dla Boga wygląda jak Dyskowata galaktyka wewnątrz opakowania na CD/DVD. Przy tym gwiazdozbiory wymyślone przez boga są wewnątrz galaktyki - wyświetlają się w rdzeniu jej (środek opakowani), a wymyślone przez cząstkę rysującą na jej krawędzi w strefie wykraczającej poza nieskończoność (więc tam gdzie nie ma czasu). Początkowo był to wymiar umysłu, lecz z czasem poznawania nowych pomysłów Boga wymiar umysłu zmienił się w wymiar ognia, ziemi, powietrza i wody (4 strony galaktyki). |
Saki |
|
orodreth |
Aha jak ktoś pyta się co z słońcem. To od razu powiem że to będzie w następnym fragmencie historii. Jeszcze Słońca nie było. Aha jak ktoś wyczerpał umysł na czytanie to radzę kupić 1 litr mleka, 1 litrowy karton soku. Zmieszać w garnczku 0,5 litrowym i już mamy zupę witaminową. Zdrowa i dobra żywność (i nawet babcia bez zębów sobie poradzi z pochłonięciem) :D |
Górski |
Hahaha Oro ty żartownisiu jeden xD. |
Qui |
Dodać dwa ogórki, trzy frytki, wymieszać tępym końcem ostrosłupa. A pozostałe półtora litra babcia bez zębów może zlizać z podłogi, no chyba że jej dysk wyskoczy, ale to już trudno. |
orodreth |
No co wy trzeba było jakoś przeżyć czasy studenckie. A zupa chmielowa może nie wystarczyć ;) |
orodreth |
...W przerwie... Widzieliście Star Wars Battlefront (jak nie to polecam) Swoją drogę dobrze by było zobaczyć Ashan Battlefront (wojna w podziemiach mroczne elfy i demony kontra krasnoludy i aglaje + latanie smokami i thanami oraz łażenie po ścianach wierzchowcami mrocznych elfów z H VI bądź goblinami - nowa rasa) Recognition Battlefront (front nieumarli, barbarzyńcy i demony, kontra ludzie, elfy i tytani, + teleportowanie się diabłami, aniołami i czarodziejskimi smokami) Sea Cloudy Battlefront (wojna podwodą na podstawie wojny Mętnych Wód z moich kronik - Beztwarzowego, bestii chaosu, robotów z Elfami Głębinowymi i Nagami) Return Swarm Battlefront (Atak na świat Homm Roju Owadobestii kontra Niebiańskie Miasta w tej części walczylibyśmy Latającymi Insektoidami - coś jak Beedril ale z bronią, kontra Śnieżne elfy z plecakiem rakietowym/antygrawitacyjnym, + latanie Krabami lewitującymi i Smokowcami) Styks Battlefront (Wojna Upiorów Nieumarłych z Żywiołakami Ognia i Ziemi, + latanie Smokami z Cienia i Feliksami, wszystko nad morzem lawy z kamiennymi wysepkami) |
orodreth |
Jeszcze widziałbym jeszcze główne starcia podobne jak starcie Luke Skywalkera z Darth Vaderem. Ashan Battlefront - Starcie Raelaga z Gralkorem (wielki Żywiołak Ziemi) na suficie jaskini Recognition Battlefront - Starcie Gelu z Kilgorem Sea Cloundy Battlefront - Beztwarzowego w egzoszkielcie z Lewiatanem (Godzillą) Return Swarm Battlefront - Wódz Smokowców (smokoludźi walczących w imieniu Vendrala i Niebiańskich elfów) kontra Latający Hunter Killer (Hydralisk z skrzydłami) Styks Battlefort - Wódź Nazguli kontra Kreator (W stroju unoszącym się nad lawą) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 23 - 24 - 25 |
temat: [fanfikcja] Czasy Starożytne Homm | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel