Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 22 - 23 - 24

Lyokoheros PW
1 maja 2015, 16:18
Samo "Lyoko" to nazwa pewnego wirtualnego świata, więc... nieco dziwnie się czuje, jak mój nick jest do samego "Lyoko" skracany...
Ale do rzeczy - cieszy mnie, że koncepcja może się zmienić - bo o ile sam koncept lodowego miasta jako taki mi sie podoba, to z dotychczasowymi szczegółami już gorzej(aczkolwiek lodowe monstrum Górskiego mi się podoba)... generalnie najlepszym konceptem lodowego miasta wydaje mi się być Vori, ale to jest już niejako zajęte przez Kammera(nie pamiętam w jakiej formie - bardziej zaawansowanej, barbarzyńśkiej, magicznej czy zwierzoludzkiej), albo Sanktuarium z Heroes VI(no co prawda to miasto bardziej wodne/wodno-lodowe, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by nadać mu nieco bardziej mroźny klimat)... z tym, że obecny ratusz i jego rozbudowa bardziej pasuje do tej pierwszej wersji... kojarzy się moim zdaniem właśnie z taką skrytą wśród lodów(no może niekoniecznie wśród lodów, ale ma to być lodowe miasto), zaawansowaną (magiczną) cywilizacją, mogłaby to być właśnie wysoka cywilizacja elfów z Vori, kojarzy mi się też odrobinkę z architekturą elfów ze SpellForce'a, być może niektóre budynki będą dla ciebie dobrą inspiracją(oczywiście w wersji bardziej ośnieżonej):






Ciekawą jednostką do lodowego miasta mogłaby być też taka lodowa wróżka(znaleziona przypadkiem przy okazji szukanie budynków elfów ze SpellForce'a).

Co do samego targowiska... kierunek dobry, ale z jednym małym zastrzeżeniem - to przewężenie jest nadmierne, powinieneś raczej zrobić tam pionowe ściany namiotu jak w oryginale, albo zostwalić całość pod jednym kątem(tym mniejszym lub tym większym, jak wolisz, choć ten mniejszy wypadłby chyba lepiej(budynki zachowałyby starą wysokość)).

Eggyslav PW
1 maja 2015, 17:29
A mnie się tam nowe targowisko podoba, tylko dałbym lepszą teksturę kamieniom przy ognisku.

Górski PW
1 maja 2015, 19:35
Drogi Lyokoherosie. Ależ w żadnym przypadku Logmar nie mógłby prezentować Śnieżnych Elfów z Vori, jak już napisałeś za Vori odpowiada Kammer. Logmar nie jest jakimś specjalnie zaawansowanym państwem, jest to zgraja bandytów, upadłych magów, oraz istot z Lodowego Wymiaru. Lodowe wróżki nie pasują mi do tego konceptu, po prostu nie pasują, nie sądzisz że najzwyczajnie dziwnie wyglądała by taka wróżka obok Fenrira, czy Lodowego Monstrum? Jeśli chcesz więcej szczegółów tutaj masz fabułę.

voncur PW
2 maja 2015, 04:07
No i gratulacje, bardzo fajnie wygląda.
Zmartwiłem się bardzo gdy zamknęli temat, a sami pisali o repozytorium.
Wydaje mi się iż jesteś młodym człowiekiem, a to co zrobiłeś, nie dość że ładne, to jeszcze przyda Ci się w życiu.
Czekam na "kolory" modeli :)

krasnolud99 PW
2 maja 2015, 15:58
Targowisko z próbą poprawienia kamieni koło ogniska

Eggyslav PW
2 maja 2015, 16:03
Już lepiej. :)

Zrobiliście już tło?

TopFunny525 PW
2 maja 2015, 16:03
Te kamienie teraz wyglądają jak jakaś ozdóbka bożonarodzeniowa IMO xD. Moim zdaniem powinieneś je jeszcze dopracować (czyt. zmienić), dodaj ogień i będzie dobrze.

krasnolud99 PW
2 maja 2015, 16:12
Eggyslav:
Zrobiliście już tło?
Jest już wymodelowane, ale dopóki go nie oteksturuje, nie wrzuce go.

krasnolud99 PW
3 maja 2015, 15:34
ogień, walczyłem ze wstawianiem go kilka godzin ale w końcu się udało. W gifie obraz traci na jakości, no ale wolałemgo tu wrzucić niż dać link, nawet nie wiem czemu, ale jakoś tak. Przepraszam za post pod postem ale tak to nikt by nie zauważył.

Demorator PW
3 maja 2015, 17:14
Będziesz palił czarownice? :) Ognisko wygląda jak stos. Myślę, że mógłbyś zmniejszyć nico (o połowę) jego wysokość i intensywność płomieni.

Eggyslav PW
3 maja 2015, 17:46
Ja też bym trochę zmniejszył ten płomień, jest zdecydowanie za duży, mam wrażenie jakby namioty miały zaraz się spalić....

krasnolud99 PW
10 maja 2015, 20:07
głosowanie co wolelibyście zobaczyć jako magazyn zasobów. Jestem leniwy i nie chciało mi się dwóch magazynów robić. Jeśli komuś nie będzie się podobała żadna z opcji to niech napisze swój pomysł może będzie lepszy od tych dwóch. Co do targowiska to wrzuce jak będę miał magazyn zasobów.

Wiki1234 PW
10 maja 2015, 20:19
"Wspaniały pomysł, czy lipna odtwórczość? Wybierajcie."
Piec dałbym na budynek specjalny, albo ulepszenie jakiejś jednostki.

krasnolud99 PW
12 maja 2015, 07:25
Prace w toku, co zmienić? Jak wymodeluje to dobrze to pokaże animacje też.

Eggyslav PW
12 maja 2015, 09:58
Jak dla mnie wporzo, można by dać lepszą teksturę stojaka, ale ogólnie jest git. Takie skojarzenie, skoro Kocioł jest Magazynem zasobów, niech generuje rtęć.

Viking PW
12 maja 2015, 13:37
Kociołek wyszedł bardzo fajnie. Jeśli naprawdę ma generować rtęć to będzie jedynym magazynem, w którym na pierwszy rzut oka będzie można rozpoznać rodzaj produkowanego surowca.

Eggyslav PW
12 maja 2015, 14:29
@Viking: A Magazyn w Inferno, czyli trzy korce z siarką, to co?

krasnolud99 PW
12 maja 2015, 15:11
Tak, zostało ustalone jakiś czas temu że magazyn będzie produkować rtęć. Co do animacji to trzeba poczekać aż wygeneruje jakąś którą da się obejrzeć. Jeszcze tylko poprawa tekstur i biore się za następny budynek. targowisko oraz magazyn zasobów zastanawiam się jeszcze czy aby nie da dymu unoszącego się z kotła. Wybaczcie że musiałem to w taki sposób wrzucić ale animacja nie chciała współpracować.


Viking PW
12 maja 2015, 19:57
@Eggyslav Faktycznie, masz rację. Nigdy nie zwróciłem uwagi co ten magazyn faktycznie przedstawia. Dzięki za trafną uwagę!

Nephretes PW
12 maja 2015, 20:29
Dwie uwagi: dla kociołka warto zastosować "Smooth". Są pewne sytuacje kiedy opcja "flat" jest wskazana, ale nie w tym wypadku.
Ogień nadal jest za duży i do tego zbyt jednolity. Przy magazynie zasobów nie widać przez to jego animacji
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 22 - 23 - 24
temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel