Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Might & Magic X - problemy
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 - 10 - 11

kratylos PW
6 października 2014, 11:26
Niby jest rozwiązanie na stronie, ale nie mogę sobie z tym poradzić.Chodzi o kuźnię żywiołów i odprysk ciemności - łamigłówka.Idę po teleportach: 1 potem 2, zgodnie z instrukcją ze strony i zaczyna się problem, bo po wybraniu 2, wywala mnie daleko od 3 i nie mogę w niego wejść.Mogę wybrać albo 1 6 lub 7?

Acid Dragon PW
6 października 2014, 12:08
Przyznam szczerze - nie wiem. Niewykluczone, że na stronie znajduje się jakiś błąd. Ktoś z zainstalowanym MMX musiałby to zweryfikować. W tej chwili nie mam takiej możliwości.

Dark Dragon PW
6 października 2014, 12:22
Cytat:
moge wybrac albo 1 6 lub 7 ??
Możesz.

kratylos PW
6 października 2014, 15:06
Tak mogę, ale który wybrać? aby dostać się do ołtarza?

Górski PW
6 października 2014, 15:45
Mam problem? Można w tej grze uniknąć tych zagadek?

Andruids PW
6 października 2014, 16:10
Nie, ale można się trochę pogłowić, albo przeczytać odpowiedzi w internetach.

Alamar PW
6 października 2014, 17:06
Acid:
Przyznam szczerze - nie wiem. Niewykluczone, że na stronie znajduje się jakiś błąd. Ktoś z zainstalowanym MMX musiałby to zweryfikować.
Numeracja teleportów się zgadza.

SCorPioN PW
19 listopada 2014, 18:55
Błąd z podróżą do kuźni żywiołów u Leva, nie podświetla się linijka, kasowałem ja i nic a nie obczajam co podmienic w tej linijce. prosze o pomoc oto oryginalna linijka :

<condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED" />

SCorPioN PW
19 listopada 2014, 19:04
jakby co juz działa zassałem dobry plik LevDialog.

Pozdrawiam

Alamar PW
28 grudnia 2014, 18:09
Jako że postanowiłem nadrobić zaległości, to przy okazji przechodzenia przez MMX (kolejny raz), stworzyłem też krótki poradnik zakupoholika - dla wszystkich, którzy polują na najlepszy (i niebieski) egzemplarz z danego rodzaju.
Prosiłbym o sprawdzenie, czy wszystko się zgadza (niestety, nie zawsze sprzedawca ma na stanie najlepsze sztuki):

Miecze: Morska Przystań, Srebrne Ostrza (Smoczy Kieł i Większy Jedwabny Miecz)
Topory: Doki Karthalu - Walka na śmierć i życie (Złoty Topór i Topór ze Smoczej Kości)
Maczugi: Doki Karthalu - Walka na śmierć i życie (Krasnoludzki Obuch i Maczuga ze Smoczej Kości)
Włócznie: Grań - Dom Mojo (Smocza Włócznia)
Sztylety: Grań - Broń z drugiej ręki u Largo (Ofiarny Puginał)
Łuki: Doki Karthalu - Walka na śmierć i życie (Łuk ze Smoczej Kości)
Kusze: Slumsy Karthalu - Kryjówka Czarnego Kła (Krasnoludzka Kusza)
Różdżki: Doki Karthalu - Kosmiczny Krąg (Smocza Kula)
Kostury: Doki Karthalu - Kosmiczny Krąg (Arcymagiczny Kostur)

Szaty: Grań - Zbroje dla każdego (Szata z Księżycowego Jedwabiu)
Zbroje Średnie: Morska Przystań - Zbroje Gregora (Zbroja ze Skóry Żmija)
Zbroje Ciężkie: Doki Karthalu - Pancerze dla elegantów (Smocza Kolczuga)
Tarcze: Doki Karthalu - Pancerze dla elegantów (Ogniozłota Tarcza i Smocza Tarcza)

Korony i Hełmy: Slumsy Karthalu - Kryjówka Czarnego Kła (Smocza Korona i Hełm Shantiri)
Bransolety i Rękawice: Slumsy Karthalu - Kryjówka Czarnego Kła (Naramienniki Arcymaga i Słoneczne Rękawice)
Sandały i Buty: Slumsy Karthalu - Kryjówka Czarnego Kła (Majestatyczne Buty i Smocze Buty)
Amulety: Grań - Dom Mojo (Amulet Morskich Elfów)
Pierścienie: Slumsy Karthalu - Kryjówka Czarnego Kła (Rubinowy Pierścień)

_____________________________


Przy okazji rozwiązanie buga z awansem Obieżyświata (Rangera) na Strażnika:
Problemem jest to, że trzeba dwukrotnie kliknąć na klatki ze zwierzętami (ze Spikiem). Za pierwszym razem będzie normalny dialog dotyczący Spike'a, za drugim (lub kolejnym - należy klikać do skutku) będzie właściwy dialog, traktujący o uwolnieniu reszty (niewidocznych :P) zwierząt.
Dodałem uzupełnienie tego zadania w komnacie MMX.

czata PW
3 marca 2015, 10:28
Warto dodać alternatywne ukończenie zadania "Klątwa Volos".

Wystarczy oddać połowę naszyjnika "innej kobiecie" i wyjść z lokacji.
Nagroda 750 punktów doświadczenia.

Alamar PW
4 marca 2015, 12:50
Dzięki. Opis zadania został uaktualniony.

bohunmike PW
4 maja 2015, 03:06
To mam takie pytanko: Czy da się jakoś zmusić tą grę aby sterowanie przypominało to z MM IX ?

Alamar PW
4 maja 2015, 07:20
A dokładniej?

bohunmike PW
4 maja 2015, 09:13
Swobodny ruch tak jak w VII, VIII, IX oraz typowy rozglądanie się jak w FPS-ie...

Garett PW
4 maja 2015, 09:22
A jak ty to sobie wyobrażasz, skoro gra została skonstruowana na wzór MM1-5? :P

Alamar PW
4 maja 2015, 09:46
Rozglądać możesz się przytrzymując prawy przycisk myszy. Swobodnego ruchu nie ma i nie będzie - powód masz podany post wcześniej.

bohunmike PW
4 maja 2015, 13:07
Tak rozumiem no cóż... Kiedy doczekamy się godnego następcy IX...

Acid Dragon PW
4 maja 2015, 13:26
MM9 pozostaje akurat najgorzej ocenianą częścią Might & Magic.

Zaś MMX mimo umiarkowanie dobrych recenzji nie sprzedało się zbyt dobrze, więc w tej chwili nie ma żadnych planów na kontynuację i wg mnie - również żadnych szans w najbliższej przyszłości. Pewnie będzie musiało minąć kolejnych 10 lat.

bohunmike PW
6 maja 2015, 12:46
A według mnie IX niesłusznie została tak oceniona. To była bardzo dobra gra, lecz zabrakło jej kilku smaczków z części poprzednich i przypuszczam trochę budżetu na podrasowanie całości (miasta klonów chociażby). X nie jest zła choć powrót do sterowania dawnych części trochę psuje tą grę... oprawa graficzna jest ciekawa choć jak dla mnie zbyt bajkowa...

Nie rozumiem jak można zaprzepaścić taką serię z milionami fanów na świecie. Przecież przepis na idealne MM nie jest taki trudny. To co znamy z poprzednich części, sensowna oprawa graficzna, tryb walki czasu rzeczywistego oraz walki turowej, odpowiednia duża ilość przedmiotów, zaklęć, umiejętności i ciekawa fabuła + kilka smaczków. Tak naprawdę zarys jest gotowy i dziwi mnie że żadne studio do dnia dzisiejszego nie postanowiło tego wykorzystać... a wszystkie projekty fanowskie upadły (chyba że się mylę w tym względzie)
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 - 10 - 11
temat: Might & Magic X - problemy

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel