Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 21 - 22 - 23 | |
Lord Piorunów |
Czy wie ktoś jak zrobić moda do Heroes V. Proszę o pomoc. Chętnie bym się pobawił w tworzenie modów. Plis, pomóżcie i pozdro. |
Nicolai |
Trochę zbyt ogólnikowo zadane pytanie. Co chcesz zmodyfikować? Tekstury, modele? Czy coś głębszego? Dopóki tego się nie dowiemy to nie będziemy Ci w stanie pomóc. W każdym razie proponuję zajrzeć tutaj. Więcej informacji o moddingu H5 nie znajdziesz w całych Internetach. |
Lord Piorunów |
Chciałbym stworzyć nowe miasta, jednostki i coś w tym stylu i który program mógłbym wybrać z tamtego linku, co mi Nicolai w swej uprzejmości podał. Proszę o pomoc i pozdro. |
Kastore |
Modów nie tworzą programy. Mody tworzą ludzie. :P Tzn., nie zrobisz moda dopóki nie nauczysz się programować/tworzyć modele 3D. Proszę o minimalne zapoznanie się z tematem, pozdro. |
Kammer |
Samo modowanie H5 akurat jest nawet prostsze niż VCMI. Jedyne, co potrzebujesz to coś do: 1) coś do (od)pakowania plików - polecam 7-zip; 2) edytor tekstu - polecam Notepad++. Co musisz zrobić? Wchodzisz w folder data. Wewnątrz masz kilka plików *.pak. Kopiujesz je i zmienisz im rozszerzenie na .zip, otwierasz 7-zipem i... eksplorujesz. Gdy znajdziesz to, co chcesz zmienić - wyciągasz plik na zewnątrz, podmieniasz to, co chcesz (polecam znajomość angielskiego) i tworzysz taką samą ścieżkę folderów, jaka była między plikiem *.pak a nim. Następnie to zamykasz w archiwum *.zip, zmieniasz rozszerzenia na *h5u i wrzucasz do folderu UserMods. |
Matheo |
Cytat: Jakie masz umiejętności graficzne?
Chciałbym stworzyć nowe miasta, jednostki |
Górski |
Wie ktoś, dlaczego nie działa mi mod Ghost of The Past? Kiedy chcę go uruchomić jakaś informacja po angielsku wyskakuje, jest tam też link który prowadzi mnie na jakąś stronę jak kliknę. Na Ghost of the Past mam oddzielny skrót, czy tak powinno być? Bardzo proszę o pomoc. :) |
Andruids |
Radzę skopiować, albo przepisać tę jakąś informację po angielsku. Najpierw wrzucić do tłumacza google i spróbować samemu zgadnąć co jest przyczyną. Jeśli to zawiedzie, to zamieścić informację tutaj. |
Górski |
Faktoria Handlowa? I co będzie prezentować to miasto? Kto będzie rasą przewodniczą? Są gdzieś pierwsze efekty prac? Wiesz, napisać "mam pomysł na..." to każdy potrafi, ale po co udostępniasz to wszystkim, jak jeszcze na razie nic nie zrobiłeś. Na razie poczekaj, bo wiesz jak to jest, przez miesiąc ma się zapał, a później jest gadanie "aaa, nie chce mi się". Naprawdę, zanim udostępniamy tego typu posty, radzę przemyśleć, czy naprawdę chcemy coś tworzyć. |
Matheo |
Po raz drugi: Wow brawo Górski! |
Warmonger |
Dotychczasowa historia ludzkości wskazuje, że większość pomysłów, na które ktoś kiedyś wpadł, to złe pomysły. Może przed publikacją warto się zastanowić, czy pomysł faktycznie ma ręce i nogi i dlaczego miałby kogoś zainteresować? |
Andriej |
Czy mody (dodatki) Księga Czarodzieja i Legends of the Ancients wprowadzają całkiem nowe miasta czy podmieniają stare? |
Matheo |
Z tego co wiem, dodanie nowego miasta jest niemożliwe. Jeśli chcesz mieć miasto dostępne w menu, to musisz wstawić je w miejsce jednego z istniejących. |
Menelag |
Nie ma możliwości, żebyś stworzył zupełnie nową rasę. Jak było pisane wcześniej - albo podmieniasz istniejące miasto, albo tworzysz stricte nowe, którego mechanizmy, bohaterowie i muzyka opierają się na istniejącej frakcji (mają jednak swoje budowle, swoje jednostki i swój wygląd). Jednocześnie zaznaczam, że w ciągu najbliższych dni wreszcie doprowadzimy KC3 do końca (poprawki wersji beta trwały długo, bo niestety semestr mam w tym roku ciężki). |
Andriej |
Wiem, warownia z Księgi Czarodzieja jest bardzo podobna do przystani, ale czy ją zastępuje? |
Menelag |
Nie, nie zastępuje jej. W normalnym trybie gry jest Przystań. Warownię można umieścić na dowolnie zrobionej mapie (poradnik do edytora map odnośnie zwartości KC1-3 ukaże się wraz z finalną wersją KC3). Oprócz tego kilka miast typu Warownia występuje na mapach KC1 i KC2. |
Andriej |
Rozumiem, a można mieć przystań i warownię na jednej mapie? |
Menelag |
Oczywiście można :) ale instrukcje jak ustawić Warownię na mapie podam właśnie w tym poradniku. |
Andriej |
Dzięki, a co z Sanktuarium Mod i dwoma miastami z Legends of the Ancients? |
Menelag |
W tej kwestii musisz się już kontaktować z twórcami tych modów, jeśli masz jakieś pytania lub szukać kogoś, kto w nie po prostu grał. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 21 - 22 - 23 |
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel